Fazer tuo suomalaista luksusta juhlaan

Karl Fazer Exclusive -suklaatuotesarja laajenee lokakuussa neljällä uudella luksustuotteella. - Suomalaiset haluavat nauttia yhä ylellisemmistä tuotteista ja hemmotella itseään ja läheisiään kiireisen arjen vastapainona - oli kyse sitten makumaailmasta tai muista tuotteista. Haluamme markkinajohtajana vastata tähän toiveeseen ja yhä laajentaa suklaavalikoimaamme, kertoo kategoriapäällikkö Farid Hamadi Cloetta Fazer Makeiset Oy:stä.

Karl Fazer Exclusive -sarjan uudet ”Handmade Treats” ja ”Handmade Classics” tarjoavat näyttäviä käsintehtyjä suklaakonvehteja tyylikkäissä rasioissa, jotka erottuvat kaupan hyllyltä jo ulkoasullaan. - Kun puhutaan ekslusiivisista suklaista tai luksussuklaista tarkoitetaan oikeastaan eräänlaista hienostunutta suklaaelämystä, jossa pakkauksen designilla ja suklaiden viimeistellyllä ulkomuodolla on tärkeä rooli. Mitä tulee itse suklaisiin on ohjenuoranamme niin näissä kuin muissa tuotteissamme Karl Fazerin ajatus, jonka mukaan kuluttajien odotukset tulisi aina ylittää, kertoo Hamadi.

KOTIMAINEN VALINTA

- Uskomme, että laadukas kotimainen suklaa upeassa pakkauksessa on yksi halutuimmista joululahjoista tänä vuonna ja todellinen vaihtoehto ulkomaisille herkuille. Karl Fazer Exclusive -sarjassa suomalainen suklaantekemisen taito yhdistyy mannermaisiin makuihin ja ensiluokkaisiin raaka-aineisiin, summaa Hamadi.

- Suklaa kiinnostaa nykyään ihmisiä ja siitä puhutaan paljon. Uudet konvehdit tarjoavat tilaisuuden pysähtyä maistelemaan jotakin aivan uutta ja vertailemaan suklaan vivahteita yhdessä ystävien kanssa. Konvehdit maistuvat myös pienenä herkkuna aterian päätteeksi, kuvailee Hamadi.

LUKSUS NÄKYY JA MAISTUU

”Karl Fazer Exclusive Handmade Treats” -rasia kätkee sisälleen ylellisiä uusia makuelämyksiä kuten Choco Champagne, Crème Brûlée, Nut Temptation ja Crème Caramel. – Hienostuneet maut, käsin valmistus ja suklaan viimeistelty muoto ovat tunnusomaisia kun puhutaan luksussuklaasta, kertoo Hamadi. – Luksus näkyy jo päältä: designin selkeälinjaisuus, laadukas pakkausmateriaali ja trendikkäät värit nostavat osaltaan tuotteen tavallisesta laatutuotteesta astetta vielä korkeammalle.

Uutuustuotteista”Karl Fazer Exclusive 70% Cacao”-konvehdit hemmottelevat trendikkään tumman suklaan ystäviä, joiden määrä koko ajan kasvaa. Tumma suklaa on räätälöity erityisesti suomalaiseen makuun. ”Karl Fazer Exclusive Truffles” sisältää aidossa kaakaojauheessa pyöriteltyjä pehmeitä suklaatryffeleitä.

- Uskomme, että ylellisille suomalaisille suklaatuotteille on tilausta ja siksi tammikuussa on jälleen luvassa kaikkia aisteja houkuttelevia luksusuutuuksia, lupaa Hamadi.