• Fazer_Suomi/

Tiedätkö, mitä ravintoaineita lounaasi sisältää?  Tule kuulemaan lounaan merkityksestä työssä jaksamiselle ja nauttimaan fiksu lounas!

Lounas on monelle meistä päivän ainoa lämmin ateria, ja se on noin kolmannes päivittäisestä ravinnon saannista. Siksi ei ole yhdentekevää, mitä lounaalla nautimme!

Fazer Food Services, Metos, Mikkelin ammattikorkeakoulu ja AgentIT ovat innovoineet tulevaisuuden lounaslinjaston, joka pohjautuu Mikkelin ammattikorkeakoulun patentoimaan älylinjastoon. Tulevaisuuden linjastosta ruokailija saa tarkkaa tietoa lounaan ravintosisällöistä. Smart Meal -palvelun pilottikäytöstä toteutettu tuore käyttäjätutkimus kertoo, millaista ravitsemukseen liittyvää tietoa kuluttajat haluavat saada lounasateriastaan.

Tervetuloa nauttimaan kanssamme fiksua lounasta ja keskustelemaan lounasruokailun trendeistä sekä lounaan merkityksestä työssä jaksamiselle!

Paikka: Fazer Food Servicesin pääkonttorin Amica-ravintola, Laulukuja 6, Helsinki.
Aika: Keskiviikko 15.5 klo 11.30 – 12.30 (12.30 alkaen lounastarjoilu)

Kurkistus käyttäjätutkimuksen tuloksiin kertoo, että

käyttäjät pitävät palvelun tuottamaa tietoa kiinnostavana.
        palvelun tuottama tieto on hyödyllistä oman ravinnonsaannin tarkkailussa.
        palvelu ohjaa annoskokovalintoja.
        erikoisruokavaliota noudattaville palvelu tuotti hyödyllistä tietoa tarpeellisten ravintoaineiden päivittäisestä saannista.

Merkitse fiksu lounas kalenteriisi – lisätietoja ja tarkempi ohjelma tulossa pian!

Tervetuloa!
Anu Kokko
Johtaja, markkinointi ja tarjooman kehittäminen
Fazer Food Services

Ilmoittautumiset ja lisätietoja:

sähköposti:
kristiina.klemetti@fazer.com, p. 045 139 4470.