Elokuussa lainoja välitettiin 17,7 milj. eurolla

FELLOW FINANCE OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 1.9.2021 klo 15:20

Fellow Financen lainasijoittajat rahoittivat yritys- ja kuluttajalainoja elokuussa 17,7 miljoonalla eurolla. Kumulatiivinen välitettyjen lainojen määrä kasvoi 821 miljoonaan euroon ja lainasijoittajien määrä 18 455 asiakkaaseen.

Palvelun tilastot, sisältäen lainojen tuottokehityksen, ovat seurattavissa yhtiön verkkosivulla www.fellowfinance.fi/sijoittajalle/sijoittajalle-tilastot. Lainojen tuottokehitys huomioi lainansaajien maksukäyttäytymisen eli lainapääomalle saadut korkotuotot, realisoituneet luottotappiot ja luottotappiovarauksen muutoksen.

Teemu Nyholm: toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, teemu.nyholm@fellowfinance.fi, puh. +358 50 577 1028

Fellow Finance Oyj on lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen rahoitus ja maksaminen suoraan ihmisten ja yritysten väliseksi. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 800 miljoonalla eurolla Suomessa, Tanskassa, Saksassa ja Puolassa palvellen yli 950 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. www.fellowfinance.fi.