Fellow Finance alkaa tarjota yritysrahoitus- ja sijoittamispalveluita Talenomin asiakkaille

FELLOW FINANCE OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 17.4.2019 KLO 16:30

Fellow Finance ja Talenom ovat aloittaneet yhteistyön tavoitteena tarjota Talenomin asiakkaille kattavasti Fellow Financen yritysrahoitus- ja sijoittamispalveluita. Talenomin asiakas voi jatkossa hakea markkinaehtoista yritysrahoitusta Fellow Financen joukkorahoitusalustalta vaivattomasti suoraan Talenomin palvelun välityksellä.

"Haluamme tarjota Talenomin asiakkaille palveluitamme integroidusti palvelukanavassa, jossa on luontevaa hoitaa myös rahoitukseen ja sijoittamiseen liittyvät asiat yrityksen muiden taloushallintopalveluiden yhteydessä. API-rajapintamme avulla saamme haettua muun muassa yrityksen taloustiedot suoraan kirjanpitojärjestelmästä, mikä mahdollistaa yrittäjälle rahoituksen hakemisen aiempaa joustavammin ja vaivattomammin”, kertoo Fellow Financen toimitusjohtaja Jouni Hintikka.

"Olemme innostuneita yhteistyöstämme Fellow Financen kanssa. Kumppanuutemme luo lisäarvoa asiakkaillemme ja tukee strategiamme mukaista palvelukehitystä”, jatkaa Timo Hintsala, Talenom Oyj.

Lisätietoja:

Jouni Hintikka, toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, Puh. 358 40 5855 009, jouni.hintikka(at)fellowfinance.fi

Hyväksytty neuvonantaja: Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Timo Hintsala, liiketoimintajohtaja, Talenom Oyj, Puh. +358 400 943 250, timo.hintsala(at)talenom.fi

Fellow Finance – Crowdfunding for People and Businesses

Fellow Finance Oyj on vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava¹ lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta, jota on käyttänyt jo yli 580 000 asiakasta noin 60 maasta. Fellow Finance Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Finland -markkinapaikalle. Yhtiöllä on noin 2800 osakkeenomistajaa.

¹Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna. Lähde: Brismo Market Data 17.4.2019.

Talenom Oyj

Talenom on vuonna 1972 perustettu tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman tilitoimistopalveluja sekä muita sen asiakkaiden liiketoimintaa tukevia asiantuntijapalveluja. Yhtiöllä on omaa ohjelmistokehitystä ja se tarjoaa tilitoimistoasiakkailleen sähköisen taloushallinnon työkaluja.