Fellow Finance laajentaa johtoryhmäänsä

FELLOW FINANCE OYJ YHTIÖTIEDOTE 25.8.2021 klo 15:20

Fellow Finance Oyj:n lakiasiainjohtaja Linda Magnusson (LLB, LLM, MBA) on nimitetty yhtiön johtoryhmän jäseneksi 25.8.2021 alkaen.

Linda Magnusson aloitti Fellow Financen palveluksessa huhtikuussa 2021, vastaten konsernin lakiasioista sekä sääntelyn mukaisesta toiminnasta (compliance) ja toimii Fellow Finance Oyj:n hallituksen sihteerinä. Aikaisemmin hän on työskennellyt asianajotoimisto Avancella ja asianajotoimisto Hannes Snellmanilla rahoitusjärjestelyiden ja finanssialan sääntelyn parissa yhteensä reilun 10 vuoden ajan ja viimeksi finanssialan yritys Fixuran lakiasioista vastaavana johtajana.

Fellow Finance Oyj:n johtoryhmään kuuluvat nyt Teemu Nyholm (toimitusjohtaja), Niko Stark (talousjohtaja), Antoni Airikkala (sijoittaja-asiakkuuksista vastaava johtaja), Linda Magnusson (lakiasiainjohtaja), Juha Saari (Suomen kuluttajarahoituksesta vastaava johtaja) ja Miikka Silvonen (yritysrahoituksesta vastaava johtaja).

Teemu Nyholm: toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, teemu.nyholm@fellowfinance.fi, puh. +358 50 577 1028

Fellow Finance Oyj on lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen rahoitus ja maksaminen suoraan ihmisten ja yritysten väliseksi. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 800 miljoonalla eurolla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Tšekissä palvellen yli 950 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. www.fellowfinance.fi.