Fellow Finance Oyj – Johdon liiketoimet

Ilmoituksen luonne: ENSIMMÄINEN ILMOITUS
Viitenumero: 743700442EXD5CC8AT33_20181012113729_3

Liiketoimen päivämäärä: 2018-10-10
Kauppapaikka: FIRST NORTH FINLAND (FNFI)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI4000348974
Liiketoimen luonne: LUOVUTUS

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1) Volyymi: 34 684 Yksikköhinta: 7,73 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(1) Volyymi: 34 684 Keskihinta: 7,73 EUR

Liiketoimi liittyy Fellow Finance Oyj:n listautumisantiin.

Fellow Finance on vuonna 2013 perustettu ja vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Konsernin muodostavat emoyhtiö Fellow Finance Oyj ja sen täysin omistamat tytäryhtiöt Lainaamo Oy, P2P Sverige AB ja Fellow Finance Sp. z.o.o.

Yhtiö on erikoistunut tarjoamaan joukkorahoitusalustallaan perinteiselle pankkirahoitukselle vaihtoehtoisia rahoitus- ja sijoitusratkaisuja yksityishenkilöille ja yrityksille. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava1 lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta. Lisätietoa: www.fellowfinance.fi.

1Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna 4.9.2018. Lähde: Altfi Data (tiedot haettu 4.9.2018).

Fellow Finance Oyj on Pohjoismaiden johtava lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen pankkirahoitus suoraan lainaukseen ihmisten ja yritysten välillä. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 650 miljoonalla eurolla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Tsekeissä palvellen yli 950 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. https://www.fellowfinance.fi/