Fellow Finance Oyj:n taloudellinen tiedottaminen ja yhtiökokous 2021

FELLOW FINANCE OYJ YHTIÖTIEDOTE 23.12.2020 KLO 14:00

Fellow Finance Oyj julkaisee vuonna 2021 seuraavat taloustiedotteet:

Tilinpäätöstiedote tilikaudesta 2020 julkaistaan 23.2.2021 noin kello 9.00. Puolivuotiskatsaus kaudelta 1.1.-30.6.2021 julkaistaan 27.8.2021 noin kello 9.00. Vuosikertomus on saatavilla sähköisesti yhtiön verkkosivuilla viikolla 10. Yhtiökokous on alustavasti suunniteltu pidettäväksi Helsingissä 31.3.2021 kello 14.00. Hallitus esittää erillisen yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Teemu Nyholm, toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, teemu.nyholm@fellowfinance.fi, puh. +358 50 577 1028

Fellow Finance Oyj on lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen rahoitus ja maksaminen suoraan ihmisten ja yritysten väliseksi. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 690 miljoonalla eurolla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Tsekeissä palvellen yli 900 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. www.fellowfinance.fi