Fellow Finance Oyj peruu varsinaisen yhtiökokouksen 3.4.2020 ja siirtää sen myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan

FELLOW FINANCE OYJ YHTIÖTIEDOTE 23.3.2020 KLO 16:30

Fellow Finance Oyj:n hallitus on koronavirusepidemian (COVID-19) vuoksi päättänyt perua varsinaisen yhtiökokouksen, joka oli tarkoitus järjestää 3.4.2020. Uusi kokous järjestetään myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Fellow Finance Oyj suhtautuu koronavirustilanteeseen vakavasti eikä halua vaarantaa yhtiökokoukseen osallistuvien työntekijöiden, osakkaiden tai muiden sidosryhmien terveyttä.

Varsinainen yhtiökokous järjestetään, kun koronavirustilanne sen sallii. Kutsu varsinaiseen yhtiökokoukseen julkistetaan myöhemmin.

Fellow Finance Oyj

Jouni Hintikka, toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, jouni.hintikka@fellowfinance.fi, puh. +358 40 585 5009

Fellow Finance Oyj on vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava¹ lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta, jota on käyttänyt jo yli 820 000 asiakasta noin 70 maasta. Fellow Finance Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. Yhtiöllä on noin 2 500 osakkeenomistajaa.

¹Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna. Lähde: Brismo Market Data (tiedot haettu 23.3.2020)