Fellow Financen joukkorahoitusalustalla lainoja rahoitettiin marraskuussa 17,3 milj. Eurolla

FELLOW FINANCE OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 3.12.2019 KLO 15:00

Fellow Financen lainasijoittajat rahoittivat yritys- ja vertaislainoja marraskuussa yhteensä noin 17,3 miljoonalla eurolla. Kumulatiivinen välitettyjen lainojen määrä kasvoi yli 546 milj. euroon ja sijoittaja-asiakkaiden määrä kasvoi 14 980 lainasijoittajaan. Reaaliaikaiset tilastot ovat saatavilla sivulla: www.fellowfinance.fi/sijoittajalle/sijoittajalle-tilastot tai kirjautumalla Fellow Financen verkkopalveluun.

Fellow Finance Oyj on vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava1 lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta, jota on käyttänyt jo yli 760 000 asiakasta noin 70 maasta. Fellow Finance Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. Yhtiöllä on noin 2500 osakkeenomistajaa.

1Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna. Lähde: Brismo Market Data (tiedot haettu 3.12.2019)

Lisätietoja antaa:

Jouni Hintikka, toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, jouni.hintikka@fellowfinance.fi, puh. +358 40 585 5009

Hyväksytty neuvonantaja: Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Fellow Finance Oyj on lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen rahoitus ja maksaminen suoraan ihmisten ja yritysten väliseksi. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 700 miljoonalla eurolla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Tsekeissä palvellen yli 900 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. www.fellowfinance.fi