Fellow Financen joukkorahoitusalustalla lainoja rahoitettiin syyskuussa 10.8 milj. eurolla

FELLOW FINANCE OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 1.10.2020 KLO 13:50

Fellow Financen lainasijoittajat rahoittivat yritys- ja vertaislainoja syyskuussa yhteensä noin 10.8 miljoonalla eurolla. Kumulatiivinen välitettyjen lainojen määrä kasvoi noin 658 milj. euroon ja sijoittaja-asiakkaiden määrä kasvoi 16 668 lainasijoittajaan. Reaaliaikaiset tilastot ovat saatavilla sivulla: www.fellowfinance.fi/sijoittajalle/sijoittajalle-tilastot tai kirjautumalla Fellow Financen verkkopalveluun.

Fellow Financen välittämien yritys- ja vertaislainojen tuottokehitys on seurattavissa yhtiön verkkosivulta: www.fellowfinance.fi/sijoittajalle/sijoittajalle-tilastot. Tuottoindeksi huomioi lainansaajien maksukäyttäytymisen eli lainapääomalle saadut korkotuotot, realisoituneet luottotappiot ja luottotappiovarauksen muutoksen.

Lisätietoja

Teemu Nyholm, väliaikainen toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, teemu.nyholm@fellowfinance.fi, puh. +358 50 577 1028

Hyväksytty neuvonantaja, Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Fellow Finance Oyj on Pohjoismaiden johtava¹ lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen pankkirahoitus suoraan lainaukseen ihmisten ja yritysten välillä. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 650 miljoonalla eurolla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Tsekeissä palvellen yli 950 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle.

¹Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna. Lähde: Brismo Market Data (tiedot haettu 1.10.2020)