• Alisa Pankki Oyj/

Fellow Financen joukkorahoitusalustalla rahoitettiin lainoja joulukuussa 14,8 milj. eurolla, vuonna 2019 yhteensä 200,7 milj. eurolla

FELLOW FINANCE OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 2.1.2020 KLO 10:00

Fellow Financen lainasijoittajat rahoittivat yritys- ja vertaislainoja joulukuussa yhteensä noin 14,8 miljoonalla eurolla. Kumulatiivinen välitettyjen lainojen määrä kasvoi yli 561 milj. euroon ja sijoittaja-asiakkaiden määrä kasvoi 15 211 lainasijoittajaan. Vuonna 2019 Fellow Financen lainasijoittajat rahoittivat lainoja yli 200,7 miljoonalla eurolla. Reaaliaikaiset tilastot ovat saatavilla sivulla: www.fellowfinance.fi/sijoittajalle/sijoittajalle-tilastot tai kirjautumalla Fellow Financen verkkopalveluun.

Fellow Finance Oyj on vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava1 lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta, jota on käyttänyt jo yli 779 000 asiakasta noin 70 maasta. Fellow Finance Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. Yhtiöllä on noin 2500 osakkeenomistajaa.

¹Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna. Lähde: Brismo Market Data (tiedot haettu 2.1.2020)

Jouni Hintikka, toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, jouni.hintikka@fellowfinance.fi, puh. +358 40 585 5009