Fellow Financen talousjohtaja vaihtuu

FELLOW FINANCE OYJ YHTIÖTIEDOTE 19.10.2021 KLO 9.10

Fellow Finance Oyj:n talousjohtaja Niko Stark on päättänyt hakeutua uuden työnantajan palvelukseen ja on irtisanoutunut tehtävästään. Hän jatkaa nykyisessä tehtävässään 17.12.2021 saakka. Yhtiö käynnistää hakuprosessin uuden talousjohtajan valitsemiseksi. Yhtiön vt. talousjohtajana tulee toimimaan yhtiön talouspäällikkö Christina Wallenius Niko Starkin työsuhteen päättymisen jälkeen.

Toimitusjohtaja Teemu Nyholm: ”Kiitän Nikoa tärkeästä työpanoksesta Fellow Financen liiketoiminnan kehittämisessä ja kasvattamisessa kuluneina vuosina. Nikon toimiessa talousjohtajana olemme systemaattisesti kehittäneet yhtiön liiketoimintaa, siihen liittyvää taloudellista raportointia sekä yhtiön hallinnollisia prosesseja. Toivotamme Nikolle parhainta menestystä uusissa haasteissa.”

Teemu Nyholm: toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, teemu.nyholm@fellowfinance.fi, puh. +358 50 577 1028

Hyväksytty neuvonantaja: Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Fellow Finance Oyj on lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen rahoitus ja maksaminen suoraan ihmisten ja yritysten väliseksi. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 850 miljoonalla eurolla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Tšekissä palvellen yli 950 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. www.fellowfinance.fi.