Fellow Financen yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet

FELLOW FINANCE OYJ YHTIÖTIEDOTE 14.4.2020 KLO 15:00

Fellow Financen 2.4.2020 käynnistämät yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet. Yt-menettelyn tuloksena yhtiö lomauttaa 13 henkilöä osa- tai kokoaikaisesti enintään 90 päivän ajaksi. Lisäksi yhtiön johtoryhmä päätti leikata palkkojaan seuraavan kolmen kuukauden ajan. Yhteistoimintaneuvottelujen piirissä oli koko henkilöstö Suomessa.

FELLOW FINANCE OYJ

Jouni Hintikka, toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj, jouni.hintikka@fellowfinance.fi, puh. +358 40 585 5009

Fellow Finance Oyj on vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava¹ lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta, jota on käyttänyt jo yli 850 000 asiakasta noin 70 maasta. Fellow Finance Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. Yhtiöllä on noin 2 500 osakkeenomistajaa. www.fellowfinance.fi

¹Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna. Lähde: Brismo Market Data (tiedot haettu 14.4.2020)