KORJAUS YHTIÖTIEDOTTEESEEN 8.3.2019 KLO 17:00: Fellow Finance Oyj:n tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2018 on julkaistu

Fellow Finance Oyj korjaa 8.3.2019 klo 17:00 antamaansa tilinpäätöstiedotetta seuraavasti. Tiedotteeseen lisätty liitteet: Tilinpäätös ja toimintakertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka-ja palkkioselvitys 2018.

Fellow Finance Oyj:n tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2018 on julkaistu. Fellow Finance Oyj on julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen vuodelta 2018.

Tilinpäätös ja toimintakertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka-ja palkkioselvitys ovat saatavilla PDF-muotoisena tämän tiedotteen liitteenä ja yhtiön verkkosivuilta osoitteesta https://www.fellowfinance.fi/yritys/taloudelliset-tiedot.

FELLOW FINANCE OYJ

Jouni Hintikka
toimitusjohtaja, Fellow Finance Oyj
jouni.hintikka@fellowfinance.fi

Hyväksytty neuvonantaja
Evli Pankki Oyj, puh. +358 40 579 6210

Fellow Finance lyhyesti
Fellow Finance Oyj on vuonna 2014 toimintansa aloittanut kansainvälisesti toimiva, kasvuhakuinen joukkorahoituspalveluita tarjoava fintech-konserni. Yhtiön liiketoiminnan kannalta keskeisin sen tarjoamista palveluista on Yhtiön ylläpitämä Pohjoismaiden johtava¹ lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislaina-alusta, jota on käyttänyt jo yli 550 000 asiakasta noin 60 maasta. Fellow Finance Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Finland -markkinapaikalle. Yhtiöllä on noin 2800 osakkeenomistajaa.

¹Välitetyn rahoituksen määrällä mitattuna. Lähde: Brismo Market Data (tiedot haettu 4.3.2019)

Fellow Finance Oyj on lainamuotoinen joukkorahoitus- ja vertaislainapalvelu. Yhtiön missio on muuttaa perinteinen rahoitus ja maksaminen suoraan ihmisten ja yritysten väliseksi. Fellow Finance on välittänyt kuluttaja- ja yritysrahoitusta yli 700 miljoonalla eurolla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa ja Tsekeissä palvellen yli 900 000 asiakasta. Yhtiöllä on Suomen Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa ja yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle. www.fellowfinance.fi