Fenestralta ikkunat työmaalle kolmessa vuorokaudessa

Fenestra laajentaa palveluvalikoimaansa: Kesäkuusta lähtien nopean toimituksen mallistoon sisältyy ovien lisäksi myös ikkunat, jotka on mahdollista saada työmaalle 72 h sisällä tilauksesta.

Fenestran vakioikkunoita on mahdollista tilata pikatoimituksena kesäkuun alusta lähtien. Ns. nopean toimituksen lisä on 45 euroa per toimitus.

-          Asiakaslupauksemme on, että arkipäivisin kello 10 mennessä tilatut nopean toimituksen ikkunat lähtevät Fenestran tehtaalta seuraavana arkipäivänä ja ovat asiakkaalla 72 tunnin sisällä tilauksesta, sanoo Jussi Kairtamo, Fenestran myyntipäällikkö.

-          Normaalistihan ikkunat ovat tilaustuotteita, joiden toimitusaika on noin viisi viikkoa.

Nopean toimituksen mallistossa ikkunoita on 20 eri kokoa. Ikkunat ovat A-mallisia eikä niissä ole jakokarmeja eikä puitteita. Korkealaatuisia standardituotteita on mahdollista asentaa useampi samaan aukkoon ja näin saadaan myös ratkaisuja esim. tuuletusosan vaativiin paikkoihin.

-          Nopean toimituksen ikkunoissa on helakoneistukset molemmin puolin, eli niiden kätisyyden voi valita. Ikkunoissa ei ole vaaka- eikä pystyjakoja, Kairtamo selvittää.

On huomattavaa, että ikkunat soveltuvat erinomaisesti myös saneerauskohteisiin: Ne ovat normaalia moduulimitoitusta 10 millimetriä pienemmät eli ne on helppo asentaa myös vanhojen ikkunoiden tilalle. Esimerkiksi 12x12 ikkunan karmin ulkomitta on 1180x1180.

Kello 10 jälkeen tehtyjen tilausten toimitusajan katsotaan alkavan seuraavana arkipäivänä kello 10. Lauantaita ja sunnuntaita ei lasketa toimituspäiviksi. Palvelu toimii Manner-Suomessa pois lukien Rovaniemen pohjoispuolinen alue ja Pielisen itäpuoliset haja-asutusalueet.

Jussi Kairtamo, myyntipäällikkö, Fenestra, jussi.kairtamo@fenestra.fi, puh. 050 312 4047

Fenestra palvelee paremmin tarjoamalla asiakkaan tarpeen mukaisia ovi- ja ikkunaratkaisuja. Korkeatasoinen palvelu perustuu luotettavaan toimintaan aina suunnittelusta asennukseen. Yhtiö toimittaa vuosikymmenten kokemuksella ratkaisuja valtakunnallisesti kuluttaja - ja ammattirakentajille

Fenestra valmistaa vuosittain noin 230 000 ikkunayksikköä ja noin 320 000 ovea. Liikevaihto on noin 110 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 700. Fenestran tuotantolaitokset sijaitsevat Forssassa, Kuopiossa, Viitasaarella, Alavudella, Posiolla ja Tallinnassa. Alueellisesti palvelevat myyntikonttorit sijaitsevat Espoossa, Turussa, Tampereella, Kuopiossa ja Oulussa. www.fenestra.fi