Fenestran tuoteperheen näyttävät ovet erottuvat edukseen Hyvinkään asuntomessuilla

Fenestran ikkunat ja ovet ovat esillä Hyvinkään asuntomessuilla 12.7. – 11.8.2013.  Tänä vuonna Fenestra näkyy erityisesti erottuvien oviensa ansiosta.

Omatalo Maiseman näyttävä korkeakiiltoinen ulko-ovi on esimakua talon sisällä vallitsevasta modernista korkeakiiltoisesta ilmeestä, joka jatkuu Fenestran Lumi-sisäovissa, keittiön kaapistoissa ja muissa kiintokalusteissa. Ovissa toistuu myös kohteessa ominainen vaakaraidoituksen teema. Huomaa myös levollisten unien takaaja, makuuhuoneen 25 dB äänieristetty ovi.

Messujen yhdeksi hittikohteeksi povatussa Validus Motus –talossa upeat Witka Wood by Fenestra –sisäovet ovat tärkeässä roolissa. Tukevat, tanskalaisilla design-kahvoilla varustetut ovet täydentävät vaativaan makuun sisustetun kohteen tinkimättömän laadun linjaa. Validus Motuksessa on niin ikään Fenestran ikkunat sekä parvekeovet.

Basso Kivitalon grafiitinharmaa julkisivun tyyli täydentyy keltareunaisen lasisen ulko-oven sekä sävy sävyyn sopivien suurten ikkunoiden ansiosta. Värien ja materiaalien yhdistelmien luomat kontrastit tekevät julkisivun eloisaksi ja antavat talolle omaleimaisen ilmeen.   Basso Kivitalossa on myös Fenestran yksipeiliset massiivisisäovet sekä saunassa kokolasinen erikoisovi.

Helmitalojen Onnenhelmi-talossa on kiinnitetty erityistä huomiota sisäilmaan: Kohteessa on Fenestran M1-luokituksen saaneet muotopuristeiset peilisisäovet. M1-luokitus tuotteessa kertoo, että se on valmistettu vähäpäästöisistä materiaaleista ja että se täyttää hyvän sisäilman vaatimukset.

Asuntomessujen Tuotetalossa on tänäkin vuonna yksinoikeudella Fenestran ovet ja ikkunat. Esillä muun muassa erityisen energiatehokkaat Passive-ikkuna sekä Polaris- ulko-ovi.

Käy tutustumassa myös Fenestran uuteen aluevaltaukseen , liukuoviratkaisuihin. Hyvinkäällä kahdessa kohteessa, Taloautomaatio.fi sekä RTV-pintamateriaalitalo, on Fenestran ovilehdillä toteutetut, seinän sisään liukuvat Eclisse Pocket Door –liukuovet.

Fenestran tärkeimmät kohteet Hyvinkään asuntomessuilla:

-          Kohde 1: Tuotetalo

-          Kohde 3: Taloautomaatio.fi

-          Kohde 5: RTV-Pintamateriaalitalo

-          Kohde 7: Helmitalot / Onnenhelmi

-          Kohde 19: Talo Paljakka / Omatalo Maisema

-          Kohde 24: Villa Avanti / Basso Kivitalo

-          Kohde 27: Talo Uuskoski / Validus Motus

Myyntipäällikkö Jussi Kairtamo, jussi.kairtamo@fenestra.fi; puh. +358 50 312 4047