Kerrostaloasukkaille lisää viihtyisyyttä ja turvallisuutta ovien modernisoinnilla

Kerrostaso-ovien uusiminen raikastaa taloyhtiön yleisilmeen, nostaa asunnon jälleenmyyntiarvoa ja lisää asukkaiden viihtyisyyttä ja turvallisuutta. Fenestran avaimet käteen -projektilla saadaan ovet ja lukitus kerralla kuntoon. Oviin voi tutustua Kiinteistömessuilla Fenestran osastolla 6g91.

Fenestra tarjoaa taloyhtiöille oviremonttien kokonaispakettia, johon sisältyy modernien ovien lisäksi lukituksien uudistaminen. Oviremontilla ulkonäkö kohenee ja lisäksi talon turvallisuus ja viihtyvyys saadaan nostettua uudelle tasolle.

Erityisesti 1960 - 70 -lukujen kerrostaloissa ovet alkavat tulla käyttöikänsä päähän sekä ulkonäkönsä puolesta että teknisesti. Lisäksi niiden yleisilme on useasti nuhjuinen.

-    Näissä kohteissa ovien lukot, saranat ja tiivisteet ovat jo vuosikymmenien mittaan kuluneita eivätkä ovien paloturvallisuus ja ääneneristävyys ole nykyajan vaatimusten mukaisia, sanoo liiketoimintajohtaja Timo Pernu Fenestralta.

Paloturvallisuuden lisäksi oleellinen turvallisuustekijä on modernit lukot. Fenestran yhteistyökumppanin Abloyn tuotteet ovat vakuutusyhtiöiden hyväksymiä.

Uudet ovet, uusi ilme

Oviremontti antaa ainutlaatuisen mahdollisuuden uudistaa taloyhtiön ilmettä.  Fenestran laajassa kerrostaso-ovien valikoimassa on perinteisten puuviiluisten laakaovien lisäksi erivärisiä ja muotokuvioituja ovia, joilla voidaan vaikuttaa talon luonteeseen.

-    Rappukäytävä on taloyhtiön käyntikortti, jonka ulkonäkö vaikuttaa huomattavasti asuntojen arvoon, Pernu huomauttaa.

Fenestra Ilves kerrostaso-ovet

-    saatavana muotokuvioituna ja erivärisinä perinteisten puuviilupintojen lisäksi
-    paloturvallinen: testattu heloituksineen paloluokkiin El15 ja El30
-    äänieristys jopa 50 % parempi kuin vanhoissa ovissa: testattu äänieristävyysluokkiin 30 dB ja 35 dB

www.fenestra.fi
www.abloy.fi

Timo Pernu, liiketoimintajohtaja, timo.pernu@fenestra.fi puh. 010 525 4301

Fenestra palvelee paremmin tarjoamalla asiakkaan tarpeen mukaisia ovi- ja ikkunaratkaisuja. Korkeatasoinen palvelu perustuu luotettavaan toimintaan aina suunnittelusta asennukseen. Yhtiö toimittaa vuosikymmenten kokemuksella ratkaisuja henkilöasiakkaille, rakennusliikkeille, kerrostalosaneeraukseen, talotehtaille, jälleenmyyjille ja vientiin.

Fenestra valmistaa vuosittain noin 220 000 ikkunayksikköä ja noin 300 000 ovea. Liikevaihto on noin 113 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 700.

Fenestran tuotantolaitokset sijaitsevat Forssassa, Kuopiossa, Viitasaarella, Alavudella, Posiolla ja Tallinnassa. Seitsemän myyntikonttoria palvelee koko Suomen alueella.