SunSeal Lift tuo tehokkaan auringonsuojauksen joka kotiin

SunSeal -auringonsuojaratkaisujen tuoteperheen tuorein jäsen on SunSeal Lift. Uusi käsikäyttöinen Lift-mekanismi on moottorikäyttöistä sisartaan edullisempi, mikä tuo tehokkaan auringonsuojauksen kaikkien ulottuville. SunSeal Liftin saa tehdasasennettuna yksinoikeudella Fenestralta.

SunSeal-kaihtimia saa nyt manuaalisella Lift-mekanismilla. Helppokäyttöistä SunSeal Lift-kaihdinta varten tarvitaan vain yksi läpivienti. Lapsiturvallista kaihdinta säädetään ikkunan puitteessa olevasta säätönupista. Muiden SunSeal-tuotteiden tapaan SunSeal Liftin saa tehdasasennettuna ainoastaan Fenestralta.

SunSeal-kaihtimet ovat energiatehokas ratkaisu auringonsuojaukseen. Ne estävät tarvittaessa aurinkoenergian pääsyn sisätiloihin jopa kokonaan. Lähes huoltovapaat ja ulkonäöltään huomaamattoman tyylikkäät kaihtimet asennetaan kaksipuitteisten MSE-ikkunoiden välitilaan. Pystysuuntaiset SunSeal -kaihdinkankaat eivät kerää pölyä ja likaa, toisin kuin esimerkiksi sälekaihtimet. Haalistumattoman materiaalin lämpökestävyys on -30°–+70° C. Uusi SunSeal Lift –mekanismi on saatavana Screen ja DimOut-kaihtimiin.

Läpikuultava SunSeal Screen sallii auringonvalon siilautua sisätiloihin peittämättä kaunista maisemaa.SunSeal DimOut hämärtää huoneen, mutta antaa samalla 100 % näkösuojan. Näiden lisäksi tuoteperheeseen kuuluu moottorikäyttöinen SunSeal BlackOut, joka pimentää huoneen tarvittaessa kokonaan. Black Outeja suositellaan esimerkiksi kotiteatteriin tai makuuhuoneisiin.

SunSeal Lift-kaihtimiin ja muihin SunSeal-tuotteisiin voi tutustua Gardinin ja Fenestran yhteisessä myyntinäyttelyssä Gardin Showroomissa, lisätietoja www.gardin.fi

Lisätietoja: Tuotekehitysinsinööri Petri Hyytiäinen, petri.hyytiainen@fenestra.fi, puh. 050 344 3852

Kuvamateriaalit: laura.cankar@zeeland.fi