Danske Bankin ja Fennian yhteistyö käynnistyy: Haastamme pankki- ja vakuutuskentän totutut toimintamallit

Danske Bank ja Fennia ovat sopineet aloittavansa tammikuussa 2014 käynnistyneen selvitystyön pohjalta yhteistyön. Yhteistyöllä haastetaan suomalainen pankki- ja vakuutuskenttä läpinäkyvällä hinnoitellulla ja uudenlaisilla palveluinnovaatioilla, jotka pohjautuvat yli miljoonan suomalaisen raha- ja vakuutusasioiden havaintoihin ja tuntemiseen.

Yhteistyön tavoitteina ovat asiakastyytyväisyys sekä mahdollisuus tavoittaa uusia asiakkaita tarjotaksemme heille Danske Bankin pankki- ja Fennian vahinkovakuutuspalveluja. Danske Bank ja Fennia korostavat, että käynnistyvän yhteistyön edut kohdentuvat täysimääräisesti asiakkaille.

- Asiakkaan etu on yhteistyömme moottori. Välillämme ei liiku pisteitä, bonuksia tai etuseteleitä. Kun asiakas päättää olla sekä Danske Bankin että Fennian asiakas, saa hän välittömästi edut molemmista yrityksistä ja pystyy myös heti laskemaan saamansa hyödyn euromääräisen arvon, kuvaa Danske Bankin henkilöasiakasliiketoiminnasta vastaava johtaja Kenneth Kaarnimo yhteistyön läpinäkyvyyttä asiakkaalle.

Ensi vaiheessa vahinkovakuutusedut Danske Etuohjelmaan liittyville

Danske Bankin ja Fennian yhteistyön eduista pääsevät ensi vaiheessa hyötymään henkilöasiakkaat, jotka liittyvät Danske Bankin uuteen Danske Etuohjelmaan ja sen kautta saavat vahinkovakuutusetuja Fenniasta. Henkilöasiakkaitten etuohjelmasta yhteistyö laajenee jatkossa palveluinnovaatioihin, joilla halutaan vahvistaa suomalaisten – sekä henkilöasiakkaitten että yritysten - luottamusta omaan talouteen.

- Asiakaskäyttäytyminen sekä asiakkaittemme tarpeet ovat muuttuneet ja tulevat muuttumaan verkossa tapahtuvan kehityksen sekä uusien palvelujen myötä. Haluamme auttaa asiakkaitamme löytämään kanssamme ennakoiden, vaivattomasti ja selkeästi kaikki ne juuri itselleen tai yritykselleen tärkeimmät asiat. Tarjoamme yhdessä ratkaisuja oman elämänsä elämiseen ja toteuttamiseen niin, että luottamus ja turvallisuus kasvavat. Danske Bank yhteistyökumppaninamme voimme tuottaa toimialalla myös uusia palveluja ja yllättää asiakkaamme iloisesti, toteaa Fennian toimitusjohtaja Antti Kuljukka.

Mikä Danske Etuohjelma?

Danske Bank avaa henkilöasiakkailleen uuden Danske Etuohjelman, joka palkitsee asiakkaat sitä laajemmin, mitä laajempi asiakkuus heillä on Danske Bankissa. Asioinnin laajuuteen lasketaan säästöt, sijoitukset ja lainat.

Etuohjelmaan liittyneet asiakkaat saavat laadukkaat päivittäisasioinnin palvelut sekä kattavan valikoiman muita etuja mm. vakuutusedut Fennian vahinkovakuutuksista.

Edut on suunniteltu yhteistyössä asiakkaitten kanssa. Asiakastutkimusten perusteella laaja enemmistö asiakkaista toivoo saavansa laina- ja sijoitusasioissa sekä vahinkovakuuttamisessa käyttöönsä henkilökohtaisen neuvojan sijaan aina parhaimman asiantuntijan siihen asiaan, joka heillä kulloinkin on vireillä. Näin riippumatta siitä, missä päin Suomea asiakas on, ja myös perinteisten konttoriaukioloaikojen ulkopuolella. Danske Bank ja Fennia toimivat ensimmäisenä Suomessa tällä palvelumallilla.

Fennian vahinkovakuutusedut

Osana uudenlaista asiakassuhdetta asiakas saa muuttuvien tarjouksien sijaan etuohjelmaan kuulumisen ajan hinta- ja palveluetuja kodin ja perheen vakuutuksiin. Danske Etuohjelma -asiakas saa esim. useimmista vapaaehtoisista kodin ja perheen vakuutuksista 20 prosentin jatkuvan alennuksen keskittämisalennusten lisäksi. Palvelumalliin kuuluu lisäksi VIP-palvelunumero Danske Etuohjelman asiakkaille.

Lisätietoa: www.danskebank.fi/etuohjelma

henkilöasiakkaista vastaava johtaja Kenneth Kaarnimo Danske Bank Suomi, puh. 010 546 8319
toimitusjohtaja Antti Kuljukka, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia, puh. 010 503 6600

www.danskebank.fi