Fennia keskittää korvauspalveluaan Helsinkiin, Ouluun, Kuopioon ja Vaasaan

Fennia keskittää korvauspalveluaan Helsinkiin, Ouluun, Kuopioon ja Vaasaan. Toimintaprosessien sekä verkkopalveluiden kehittämisellä parannetaan asiakaspalvelun laatua ja sujuvoitetaan vahinkojen käsittelyä.

– Oulu on kaikin puolin positiivinen paikka korvauspalvelukeskukselle. Oulussa on koulutettua ja ammattitaitoista työvoimaa, ja voimme jatkossa hyödyntää entistä tehokkaammin siellä käytössämme olevia Fennian toimitiloja, sanoo Fennian korvauspalvelujen johtaja Vesa-Matti Kultanen.

– Olemme tietysti iloisia, että useiden vaihtoehtoisten paikkakuntien joukosta Ouluun päätettiin perustaa merkittävästi nykyistä suurempi korvauspalvelukeskus. Nykyinen korvauspalveluiden henkilökuntamäärä tulee kasvamaan. Noin 10 henkilöä rekrytoidaan jo kuluvan vuoden aikana ja lähivuosina henkilömäärää tullaan vielä lisäämään, Fennian Pohjoisen alueen aluejohtaja Kimmo Hyvärinen summaa.

– Länsirannikolla Fennialla on entuudestaan vahva markkina-asema, ja haluamme keskittää ruotsinkielisen asiakaspalvelun Vaasaan. Vaasan talousalueelta löytyy osaavaa sekä kielitaitoista henkilöstöä erinomaisten asiakaspalvelukokemuksien tuottajiksi. Myös Kuopiosta löytyy valmiiksi vahvaa korvauskäsittelyosaamista ja Helsingissä Fennialla on jo entuudestaan kokenut korvauspalvelun asiantuntijaorganisaatio. Neljän paikkakunnan mallilla Fennia pystyy saavuttamaan keskittämisetuja sekä hyödyntämään paikallista kokemusta ympäri Suomen, Kultanen toteaa.

Fennia-konserni on vakuutusten ja niihin liittyvien palveluiden asiantuntija. Tarjoamme yrityksille, yrittäjille ja kotitalouksille niiden tarvitsemat riskienhallinta-, vakuutus- ja varainhoitopalvelut.

Fennia-konserniin kuuluu kolme yhtiötä: vahinkovakuuttamiseen erikoistunut Fennia, vapaaehtoisia henki-, eläke- ja säästövakuutuksia tarjoava Vakuutusosakeyhtiö Henki-Fennia sekä varainhoidollisia palveluja tarjoava Fennia Varainhoito Oy.

www.fennia.fi