Fennialta alennusta pitkäkestoisesta asiakkuudesta

Fennia myöntää 1.1.2014 alkaen alennusta vakuutusmaksuista asiakkuuden keston perusteella. Asiakasvuosialennukseen ovat oikeutettuja sekä Fennian henkilö- että yritysasiakkaat.

Fennian strategisena tavoitteena on kehittää liiketoimintaansa asiakasarvo edellä.  Tavoitteen saavuttamiseksi Fennia pyrkii kehittämään jatkuvasti uusia ratkaisuja, joilla voi tuottaa asiakkailleen entistä enemmän arvoa ja parempaa asiakaskokemusta.

­Meille keskinäisenä toimijana on ensiarvoisen tärkeää huomioida asiakkaamme eli omistajamme. Asiakasvuosialennus on tapa osoittaa heille, että pitkästä asiakkuudesta ja omistajuudesta saa taloudellista etua, selventää Fennian toimitusjohtaja Tomi Yli-Kyyny.

Asiakasvuosialennusta saavat sekä Fennian henkilö- että yritysasiakkaat. Alennusta annetaan suurimmasta osasta vapaaehtoisia vahinkovakuutuksia. Asiakasvuosialennuksen määrä vaihtelee 3–15 %:n välillä riippuen asiakkuuden kestosta.

Asiakasvuosialennus on Suomessa ainutlaatuinen. Tyypillisesti asiakkaalle annettavat alennukset kohdistetaan yksityishenkilöille ja ne perustuvat bonusten tai pisteiden keräämiseen. Yrittäjien perustamana yhtiönä meille on tärkeää, että alennus kattaa myös yritysasiakkaat. Asiakasvuosialennus määritellään asiakassuhteen keston perusteella. Nämä ovat kumpikin poikkeuksellisia ominaisuuksia, Yli-Kyyny painottaa.

Asiakasvuosialennus pähkinänkuoressa:

• Asiakasvuosialennusta saavat vakuutusmaksuistaan sekä henkilö- että yritysasiakkaat.
  • Alennusta annetaan suurimmasta osasta vapaaehtoisia vahinkovakuutuksia, henkivakuutustuotteista alennusta ei myönnetä.
  • Alennuksen määrä vaihtelee 3–15 % välillä riippuen asiakkuuden kestosta.
  • Sattuneet vahingot eivät vaikuta alennuksen suuruuteen.
  • Asiakasvuosialennus on esimerkki Fennian tavoitteesta kehittää liiketoimintaansa asiakasarvo edellä.

Lisätietoa Asiakasvuosialennuksesta: fennia.fi/asiakas

Tomi Yli-Kyyny
tomi.yli-kyyny@fennia.fi

Fennia – yrittämistä ja elämää varten

Me Fennialla tarjoamme vahinko-, henki-, eläke- ja säästövakuuttamisen palveluita. Olemme aina täydellä sydämellä mahdollistamassa sitä, että sinä voit kokeilla ja yrittää. Kun sinä kehityt, me kehitymme mukana.