FENNIAN ROVANIEMEN KONTTORI MUUTTAA

Fennia avaa uuden konttorinsa ovet 1.7. osoitteessa Rovakatu 20–22 B. Konttori on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9.30–16.30.

– Muuton taustalla on halumme tarjota entistä parempi asiakaskokemus sekä kotitalous- että yritysasiakkaillemme. Konttorin uusi sijainti on aiempaa keskeisempi ja helpottaa paikallista asiointia kanssamme, kertoo Pohjoisen alueen aluejohtaja Kimmo Hyvärinen.

Rovaniemen konttori on muuton vuoksi suljettuna 27.–28.6.

Yhä useampi suosittelee Fenniaa

Fennian viime vuodet ovat Pohjoisella alueella olleet kannankasvun osalta positiivisia niin kotitalous- kuin yritysasiakasliiketoiminnoissa. Myös asiakkaiden tyytyväisyys Fennian palveluita kohtaan on lisääntynyt. Tämä näkyy muun muassa siinä, että yhä useampi on halukas suosittelemaan Fenniaa lähipiirilleen.

Fennia onkin nostanut tavoitteekseen olla alan suositelluin vakuutusyhtiö vuonna 2015. Yksi niistä mittareista, jotka kertovat miten lähellä me tuota tavoitetta olemme, on vuosittain toteutettava EPSI Rating -asiakastyytyväisyystutkimus.

– Viime vuoden marraskuussa julkaistujen tulosten mukaan suuntamme on oikea. Jo nyt Fennian indeksiluku on korkein, kun eri vakuutusyhtiöiden yritysasiakkailta kysyttiin, olisivatko he valmiita suosittelemaan omaa vakuutusyhtiötään muille, sanoo Hyvärinen ja kiittää asiakkaita luottamuksesta Fenniaa kohtaan.

Reissuun lähdössä?

Lomalla me suomalaiset rentoudumme mökillä, matkailemme, käymme kesätapahtumissa ja vietämme aikaa läheistemme kanssa.

Vaikka lomamatkaan olisi valmistauduttu huolella, asiat eivät aina suju niin kuin on suunnitellut. Loman voi pilata ikävimmässä tapauksessa vahinko, jonka kohteeksi voi joutua itse matkalainen tai matkassa mukana oleva omaisuus. Vahinkojen varalta matkalle mielivän paras turva onkin oikein valittu matkavakuutus.

Yksi yleisimmistä ulkomailla sattuneista matkavahingoista on tilastojen mukaan varkausvahinko, joita ilmoitettiin Fennialle vuonna 2012 yhteensä 648 kappaletta. Varkauksia sattuu toki kaikkialla, mutta viime vuoden osalta Fennian vahinkotilastoissa kärkeen nousivat Espanja, Viro, Thaimaa, Ranska ja Italia.

– Nyrkkisääntönä kannattaa pitää, että matkustajavakuutus on aina tarpeen matkalle lähdettäessä. Se korvaa matkan aikana alkaneen sairauden ja matkalla sattuneen tapaturman hoitokuluja sekä tarvittaessa sairaankuljetuksen kotimaahan, toteaa Kimmo Hyvärinen.

Jos matkalle ottaa mukaan arvotavaraa, kuten kalliin kameran tai iPadin, on matkatavaravakuutus hyvä olla voimassa.

– Matkatavaravakuutus turvaa matkatavarat esimerkiksi varkauden tai rikkoutumisen varalta. Matkatavaravakuutukseen sisältyy aina myös matkustajan vastuu- ja oikeusturvavakuutus, joka korvaa matkan aikana muille aiheutettuja henkilö- ja esinevahinkoja.

Lisätietoa Fennian matkavakuutuksista löydät uudistuneilta Fennia.fi -sivuilta.

Fennian Pohjoisen alueen aluejohtaja Kimmo Hyvärinen, puh. 040 742 2185