Sebastian Strandvall pukee päälleen Fennian pelipaidan

Pitkän uran jalkapalloammattilaisena tehnyt Sebastian Strandvall (37) siirtyy asiakaspäälliköksi Fennialle. Viimeiset vuodet Strandvall on pelannut vaasalaisen veikkausliigajoukkue VPS:n riveissä. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 13.11. tiimissä, joka vastaa Pohjanmaan ja Etelä-Pohjanmaan talousalueen yritysasiakkaista.

Kauppatieteiden maisteriopintoja suorittava Sebastian Strandvall pohti seuraavaa ammatillista askeltaan ja päätyi lopulta myynti- ja asiakkuudenhoitotehtäviin. Fennia on Strandvallille jo entuudestaan tuttu, niin asiakkaana kuin tuttujen ihmisten kautta.

Kävin jo vuosi sitten tutustumassa Fennian toimintaan, ja minulle syntyi erittäin hyvä kuva yrityksestä ja sen toimintakulttuurista. Koen, että Fennialla pääsen osaksi osaavaa tiimiä, jossa on hyvä mahdollisuus oppia kokeneemmilta, samalla kun saan antaa oman panokseni tiimin menestykseen. Haluan olla omalta osaltani mukana tukemassa pohjalaista yrittäjyyttä.

Strandvall odottaa pääsevänsä osaksi alueen parasta asiakastiimiä sekä mahdollisuutta kehittyä uudessa tehtävässään nöyrällä, mutta kunnianhimoisella lähestymistavalla.

Fennialla läntisen alueen yritysasiakkuuksista vastaava johtaja Andreas Lindroos on tyytyväinen ja näkee Strandvallin solahtavan vaivatta osaksi uutta joukkuetta.

Haimme kokeneeseen tiimiimme uutta joukkuepelaajaa, joka ei pelkää ottaa laukauksia vastaan ja saimme mielestäni juuri sen mitä halusimme.

Fennia tavoittelee entistäkin vahvempaa läsnäoloa Vaasan, Närpiön, Kokkolan ja Seinäjoen talousalueella. Kyseisellä alueella arvostetaan erityisen paljon yrittäjän arkea ymmärtäviä toimijoita.

Fennia on yrittäjien perustama ja olemassa yrittäjiä varten, Lindroos muistuttaa.

Uskon, että Sebastianin empaattisuus, sitoutuminen ja toimintakyky pelikentästä riippumatta takaa, että hänestä tulee loistava kumppani yritysasiakkaillemme. Hän tulee saamaan lisäksi vakuutusalan parhaat mentorit tuekseen.

Lisätiedot

Andreas Lindroos                                                                          Sebastian Strandvall
Johtaja, läntinen yritysalue                                                               Asiakaspäällikkö (13.11. alkaen)
p. 050 426 2616                                                                               p. 050 309 7352
andreas.lindroos@fennia.fi

Fennia – yrittämistä ja elämää varten

Me Fennialla tarjoamme vahinko-, henki-, eläke- ja säästövakuuttamisen palveluita. Olemme aina täydellä sydämellä mahdollistamassa sitä, että sinä voit kokeilla ja yrittää. Kun sinä kehityt, me kehitymme mukana.