Therese Cedercreutz ja Esko Kivisaari Fennian hallitukseen

Fennian hallintoneuvosto on nimittänyt Fennian hallitukseen kaksi uutta jäsentä. Uusina jäseninä hallituksessa aloittavat 1.1.2023 alkaen Therese Cedercreutz ja Esko Kivisaari.

Fennian uuden strategian tavoitteena on rakentaa tulevaisuuden Fenniaa asiakasarvo edellä, saavuttaa parhaita osaajia houkutteleva työympäristö sekä tehdä kannattavaa ja vastuullista liiketoimintaa.

Kummallakin uudella hallituksen jäsenellä on oman taustansa kautta näkemystä siitä, miten Fenniaa tulisi kehittää pääsemään strategian mukaisiin tavoitteisiinsa.

”Therese Cedercreutzilla on vahvaa kokemusta yritysjohdon tukemisesta liiketoimintastrategiaan liittyvissä kysymyksissä sekä digitalisaatiohankkeiden läpiviennissä. Myös Fennian keskeisiä hankkeita on liiketoiminta- ja järjestelmäuudistus. Tämän lisäksi Theresella on useamman vuoden kokemus hallitusammattilaisena toimimisesta useammassa yhtiössä”, summaa Fennian hallintoneuvoston puheenjohtaja Janne Ylinen.

”Esko Kivisaarella taas on hyvin pitkä ja kattava kokemus muun muassa Finanssiala ry:n johdossa ja aktuaaritaustansa ansiosta hänellä on myös huippuosaaminen ja näkemystä vakuutusalan ydintoiminnasta”, jatkaa Ylinen.

Fennian hallituksen jäseninä jatkavat Mikael Ahlbäck (pj.), Henry Backlund, Johanna Ikäheimo, Juha-Pekka Kallunki, Jyrki Mäkynen, Anni Ronkainen ja Risto Tornivaara.

Janne Ylinen
Hallintoneuvoston puheenjohtaja, Fennia
P. 020 718 2229
janne.ylinen@halpahalli.fi

Fennia – yrittämistä ja elämää varten

Vakuutus tarkoittaa valmistautumista tulevaisuuden mahdollisuuksiin. Me Fennialla tarjoamme vahinko-, henki-, eläke- ja säästövakuuttamisen palveluita. Olemme aina täydellä sydämellä mahdollistamassa sitä, että sinä voit kokeilla ja yrittää. Kun sinä kehityt, me kehitymme mukana.