Fennovoiman ja Rosatomin yleisötilaisuus Pyhäjoella 29.1.

Fennovoiman ja Rusatom Overseasin edustajat järjestävät kaikille avoimen tilaisuuden Pyhäjoen lukiolla tänään keskiviikkona alkaen klo 17.30. Tilaisuudessa Fennovoima kertoo ajankohtaiset terveisensä ja esittelee valittua laitostyyppiä. Rusatom Overseas kertoo Rosatomin toiminnasta sekä yhtiön muista ydinvoimahankkeista. Tilaisuuden kielet ovat suomi ja englanti.

Ennen tilaisuuden alkua medialla on mahdollisuus haastatella Rusatom Overseasin ja Fennovoiman edustajia paikan päällä Pyhäjoen lukion Pauha-salissa. Mediatilaisuus alkaa klo 16.30. Fennovoimasta paikalla ovat kehityspäällikkö Juha Miikkulainen ja viestintäjohtaja Maira Kettunen. Rusatom Overseasia edustaa Maria Ulyanova, Project Manager, Project Management Department, Rusatom Overseas.

Lisätietoja molemmista tilaisuuksista ja ilmoittautumiset:
aluetiedottaja Auli Hietala, auli.hietala@fennovoima.fi tai 020 7579 161.

Osoite:
Pyhäjoen lukio, Pauhasali
Koulutie 8
86100 Pyhäjoki

Karttalinkki: http://goo.gl/maps/vroxV

Fennovoima rakentaa Suomeen uutta ydinvoimaa, jolla tuotetaan kohtuuhintaista sähköä elinkeinoelämälle ja kotitalouksille, parannetaan Suomen sähköomavaraisuutta ja lisätään kilpailua sähkömarkkinoilla.