Fennovoiman lehdistötiedote 22.1.2008

FENNOVOIMA AVAA PAIKALLISTOIMISTON KRISTIINANKAUPUNKIIN

Yhteyspäällikkönä aloittaa Patrik Hellman

Fennovoima avaa paikallistoimiston Kristiinankaupungissa. Toimiston yhteyspäälliköksi on nimitetty kauppatieteen maisteri, konsulttiyrittäjä Patrik Hellman (43). Hellman on työskennellyt konsulttina ydinvoimaan liittyvässä maanhankintaprosessissa Kristiinassa. Aiemmin hän on toiminut muun muassa Ahvenanmaan raha-automaattiyhdistyksessä (PAF) markkinointijohtajana. Hellman vastaa uudessa tehtävässään Fennovoimassa aluetoimiston toiminnasta ja paikallisviestinnästä. Hän osallistuu myös maanhankintaan ja ympäristövaikutusten arviointiin liittyviin selvityksiin.

Kristiinankaupungin paikallistoimisto toimii Fennovoiman ydinvoimalahankkeen infopisteenä ja kaikille avoimena tapaamispaikkana. Toimisto on säännöllisesti auki viikoittain. Lisäksi järjestetään hankkeeseen liittyviä muita paikallisia tilaisuuksia. Toimisto tarjoaa kuntalaisille mahdollisuuden antaa palautetta sekä saada tietoa ydinvoimasta ja Fennovoiman hankkeesta.

Kristiinan toimisto sijaitsee Rantakatu 38 B 1:ssä. Toimisto avataan maanantaina 4.2.2008 ja se on avoinna maanantaisin ja tiistaisin kello 10-17, tarvittaessa myös muina aikoina.

Kristiinan toimiston avajaisia vietetään 25.2.2008 kello 12-14.

Lisätietoja: Kehityspäällikkö Juha Miikkulainen, 0207 579205, paikallinen yhteyspäällikkö Patrik Hellman, 040 768 7584)