ENNAKKOTIETOJA FIMIN VUODEN 2006 TULOKSESTA

FIM Group Oyj Pörssitiedote 5.2.2007 klo 09.00 Suomen aikaa

ENNAKKOTIETOJA FIMIN VUODEN 2006 TULOKSESTA

FIM-konsernin koko vuoden 2006 liiketoiminnan tuotot kasvoivat alustavien laskelmien mukaan 30 prosenttia noin 82,0 miljoonaan euroon (63,2 miljoonaa euroa vuonna 2005).

Koko vuoden liikevoitto oli alustavien laskelmien mukaan 19,1 miljoonaa euroa (19,1) ja koko vuoden nettotulos 13,3 miljoonaa euroa (13,7). Vuoden 2006 liikevoittoa rasittivat noin 2 miljoonan euron kertaluonteiset kulut.

Konsernin oma pääoma oli tilikauden lopussa ennakkoarvioiden mukaan 100,1 miljoonaa euroa.

FIM Group Oyj:n hallitus on päättänyt ehdottaa yhtiökokoukselle, että vuodelta 2006 maksettaisiin osinkoa 0,14 euroa osakkeelta.

Ennakkotiedot eivät ole tilintarkastettuja eivätkä ne perustu hallituksen hyväksymään tilinpäätökseen.

FIM Group Oyj julkistaa tilinpäätöstiedotteen vuoden 2006 tuloksesta 15.2.2007.

Risto Perttunen

Niklas Geust, CFO, puh. +358 9 6134 6210

Helsingin Pörssi

FIM on vuonna 1987 perustettu suomalainen sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investment banking -palveluja. Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa sekä Vaasassa. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2006 oli noin 82 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa oli vuoden 2006 lopussa 284 henkilöä. www.fim.com.