FIM GROUP JULKISTAA 1-9/2006 OSAVUOSIKATSAUKSEN 14.11. KLO 8.00 SUOMEN AIKAA

klo 8.00. Osavuosikatsaus on julkistamisen jälkeen nähtävillä myös yhtiön
Internet-sivuilla osoitteessa www.fim.com.

Tiedotustilaisuus

Osavuosikatsauksen suomenkielinen tiedotustilaisuus järjestetään tiistaina 14.11. klo 10.30 FIM Group Oyj:n pääkonttorissa Pohjoisesplanadi 33 A, 00100 Helsinki.

Puhelinkonferenssi ja webcast

Analyytikoille ja sijoittajille järjestetään osavuosikatsauksesta englanninkielinen puhelinkonferenssi keskiviikkona 14.11.2006 klo 14.00. Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla 5 - 10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon 020 699 121.

Puhelinkonferenssia voi seurata suorana lähetyksenä Internetin kautta osoitteessa www.fim.com/conference.

Osavuosikatsausta esittelevät kalvot ovat haettavissa Internetistä FIMin sijoittajasuhdesivuilta osoitteesta www.fim.com/suomi/ir klo 10.30 alkaen.

Tervetuloa!

Sanna Päiväniemi, sijoittajasuhdepäällikkö, puh. +358 9 6134 6493

Helsingin Pörssi

FIM on vuonna 1987 perustettu suomalainen sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investment banking -palveluja. Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa sekä Vaasassa. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2005 oli 63,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa kesäkuun lopussa 2006 oli 270 henkilöä.