FIM Group julkistaa ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa 23.5.2006

FIM Group Oyj Pörssi-ilmoitus 10.5.2006 klo 10.30 FIM Group julkistaa ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksensa 23.5.2006 FIM Group Oyj julkistaa tammi-maaliskuun osavuosikatsauksen tiistaina 23.5.2006 noin klo 9.30. Osavuosikatsauksen suomenkielinen lehdistötilaisuus järjestetään tiistaina 23.5. klo 11.00 FIM Group Oyj:n pääkonttorissa Pohjoisesplanadi 33A, 00100 Helsinki. Osavuosikatsaus on saatavilla tulosjulkistuksen jälkeen myös FIMin verkkosivuilta osoitteesta www.fim.com. FIM julkaisee osavuosikatsauksen yhteydessä myös taloudellisen informaation julkistamisaikataulun loppuvuodelle 2006. FIM Group Oyj Jan Forsbom toimitusjohtaja Lisätietoja: Jan Forsbom, toimitusjohtaja, puh. +358 9 6134 6205 Tietoa FIMistä FIM on vuonna 1987 perustettu suomalainen sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investment banking-palveluja. Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Tampereella, Turussa, Vaasassa sekä toukokuusta 2006 alkaen Riihimäellä. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2005 oli 63,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa on noin 260 henkilöä. www.fim.com. Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet