FIM ja Seppo Sairanen eivät valita Ratan mitätöintipäätöksestä

FIM Group Oyj Lehdistötiedote 29.9.2006 klo 17.00 Suomen aikaa FIM ja Seppo Sairanen eivät valita Ratan mitätöintipäätöksestä Rahoitustarkastus on 19.9.2006 tehnyt päätöksen mitätöidä FIM Group Oyj:n osake- ja osakasluetteloon tehdyn Seppo Sairasen osakkeiden saantoa koskevan merkinnän yhdeksi vuodeksi. FIM Group Oyj ja Seppo Sairanen ovat ilmoittaneet Rahoitustarkastukselle annetuissa vastineissaan kantansa päätökseen. Tästä kannasta huolimatta FIM ja Sairanen ovat kuitenkin päätyneet siihen, etteivät valita Rahoitustarkastuksen päätöksestä Helsingin hallinto-oikeuteen. Päätös olla valittamatta on tehty sekä FIMin että sen asiakkaiden edun vuoksi. FIM jatkaa muutoksenhakua käräjäoikeuden 16.6.2006 antamaan yhteisösakkopäätökseen ja Sairanen saamaansa tuomioon. FIM Group Oyj Seppo Sairanen Lisätietoja: FIM Group Oyj Risto Perttunen toimitusjohtaja +358 (0)9 613 46 303 risto.perttunen@fim.com Jakelu: Keskeiset tiedotusvälineet Tietoa FIMistä FIM on vuonna 1987 perustettu suomalainen sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investment banking -palveluja. Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa sekä Vaasassa. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2005 oli 63,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa kesäkuun lopussa 2006 oli 270 henkilöä. www.fim.com.