FIM-KONSERNIN OSAVUOSIKATSAUS 1-3/2006: FIMIN VAHVA KASVU JATKUI

FIM Group Oyj PÖRSSITIEDOTE 23.5.2006 klo 9:30 FIMIN VAHVA KASVU JATKUI FIM-KONSERNIN OSAVUOSIKATSAUS 1-3/2006 YHTEENVETO -Sijoituspalvelutoiminnan tuotot kasvoivat 81 % ja olivat 21,2 milj. euroa (11,8 1-3/2005) -Liikevoitto kasvoi 160 % ja oli 6,2 milj. euroa (2,4) -Osakekohtainen tulos kasvoi 168 % ja oli 0,11 euroa (0,04) -Hallinnoitavat varat kasvoivat 3,0 miljardiin euroon maaliskuun loppuun mennessä, missä oli kasvua 73 % edellisvuoden vastaavaan aikaan nähden -FIMin rahastoista 84 % tuotti kauden aikana vertailuindeksiään paremmin FIM Group Oyj:n toimitusjohtaja Jan Forsbom: ”FIMin liiketoiminnan kasvu ja tuloskehitys jatkui vahvana vuoden ensimmäisen neljänneksen aikana. Suotuisa markkinatilanne tuki kasvua kaikilla kolmella liiketoiminta-alueellamme. Entistä korkeamman markkinaosuuden myötä Varainhoidon ja Välityksen liiketulokset ylittivät tavoitteemme. Investment Bankingin tulosta rasittivat kertaluonteiset uudelleenjärjestelykustannukset. Liiketoimintamme kasvu kaikilla kolmella liiketoiminta-alueella on jatkunut myös kuluvan neljänneksen aikana.” Täydellinen tiedote taulukoineen on ladattavissa oheisesta linkistä. Osavuosikatsauksen suomenkielinen lehdistötilaisuus järjestetään tiistaina 23.5. klo 11.00 Suomen aikaa FIM Group Oyj:n pääkonttorissa Pohjoisesplanadi 33A, 00100 Helsinki. Osavuosikatsaus on saatavilla tulosjulkistuksen jälkeen myös FIMin verkkosivuilta osoitteesta www.fim.com. Analyytikoille ja sijoittajille järjestetään osavuosikatsauksesta puhelinkonferenssi ja webcast 23.5. klo 13.00 Suomen aikaa. Neuvottelunumero Suomesta 020699121 sekä ulkomailta soitettaessa +35820699121. Neuvottelunumeroon voi soittaa klo 12.40 alkaen. Tarkempia tietoja puhelinkonferenssista ja webcastista löytyy osoitteesta www.fim.com/conference. Lisätietoja: Jan Forsbom puh. 09 613 46 205 Toimitusjohtaja (1.7 asti) GSM 050 531 92 92 FIM Group Oyj s-posti jan.forsbom@fim.com Risto Perttunen puh. 09 613 46 303 Toimitusjohtaja (1.7 alkaen) GSM 0400 605 632 FIM Group Oyj s-posti risto.perttunen@fim.com Niklas Geust puh. 09 613 46 210 CFO (1.7 alkaen) GSM 050 338 97 36 FIM Group Oyj s-posti niklas.geust@fim.com Jakelu: Helsingin Pörssi Tiedotusvälineet www.fim.com