FIM-KONSERNIN OSAVUOSIKATSAUS 1-6/2006: FIMIN VAHVA KASVU JATKUU

FIM Group Oyj PÖRSSITIEDOTE 25.8.2006 klo 8:00 Suomen aikaa FIMIN VAHVA KASVU JATKUU FIM-KONSERNIN OSAVUOSIKATSAUS 1-6/2006 YHTEENVETO Q2/2006 -Sijoituspalvelutoiminnan tuotot kasvoivat 49 % ja olivat 21,8 milj. euroa (14,6 4-6/2005) -Liikevoitto kasvoi 41 % ja oli 5,6 milj. euroa (4,0) -Osakekohtainen tulos kasvoi 54 % ja oli 0,10 euroa (0,07) -Hallinnoitavat varat kasvoivat 2,7 miljardiin euroon kesäkuun loppuun mennessä, missä oli kasvua 34 % edellisvuoden vastaavaan aikaan nähden -FIMin sijoituslainamyynti nousi kauden aikana ennätykselliseen 92 milj. euroon -FIM Group Oyj listautui huhtikuussa OMX Helsingin pörssiin listautumisannin jälkeen YHTEENVETO 1-6/2006 -Sijoituspalvelutoiminnan tuotot kasvoivat 63 % ja olivat 43,1 milj. euroa (26,4 1-6/2005) -Liikevoitto kasvoi 85 % ja oli 11,8 milj. euroa (6,4) -Osakekohtainen tulos kasvoi 97 % ja oli 0,21 euroa (0,11) FIM Group Oyj:n toimitusjohtaja Risto Perttunen: "FIMin liiketoiminnan kasvu ja tuloskehitys jatkui vahvana vuoden alkupuoliskon aikana, vaikka osakemarkkinoiden jyrkähkö lasku touko-kesäkuussa jossain määrin rasitti osaa liiketoimintamme tuloksesta. Panostuksemme entistä monipuolisempien palveluiden kehittämiseen erilaisiin markkinatilanteisiin on kantanut hedelmää esimerkiksi siinä, että asiakkaamme yhä enenevässä määrin ovat löytäneet pääomaturvatut sijoituslainat osaksi salkkujaan. Myös osakevälityksemme ja rahastoliiketoimintamme markkinaosuus kasvoi edellisvuoden vastaavaan jaksoon verrattuna." Täydellinen tiedote taulukoineen on ladattavissa oheisesta linkistä. Osavuosikatsauksen suomenkielinen lehdistötilaisuus järjestetään perjantaina 25.8. klo 10.00 FIM Group Oyj:n pääkonttorissa osoitteessa Pohjoisesplanadi 33A, 00100 Helsinki. Osavuosikatsaus on saatavilla tulosjulkistuksen jälkeen myös FIMin verkkosivuilta osoitteesta www.fim.com. Analyytikoille ja sijoittajille järjestetään osavuosikatsauksesta englanninkielinen puhelinkonferenssi ja webcast 25.8. klo 14.00 Suomen aikaa. Neuvottelunumero Suomesta soitettaessa on 020 699 121 ja ulkomailta soitettaessa +358 20 699 121. Neuvottelunumeroon voi soittaa klo 13.45 Suomen aikaa alkaen. Tarkempia tietoja puhelinkonferenssista ja webcastista löytyy osoitteesta www.fim.com/conference. Lisätietoja: Risto Perttunen Toimitusjohtaja FIM Group Oyj puh. +358 9 613 46 303 GSM +358 400 605 632 sähköposti: risto.perttunen@fim.com Niklas Geust CFO FIM Group Oyj puh.+358 9 613 46 210 GSM +358 50 338 97 36 sähköposti: niklas.geust@fim.com Jakelu: Helsingin Pörssi Tiedotusvälineet www.fim.com