FIM laajentaa omatoimisille sijoittajille tarjoamiaan kaupankäyntipalveluja

Sijoituspalvelutalo FIM laajentaa omatoimisille sijoittajille tarjoamiaan kaupankäyntipalveluja. Sähköinen FIM Direct –perhe on täydentynyt uudella helppokäyttöisellä FIM Direct Online -palvelulla.

”Tuomme omatoimisille sijoittajille uuden vaihtoehdon ammattilaisille ja aktiivisille sijoittajille suunnatun FIM Direct Pro –kaupankäyntipalvelun rinnalle. Uusi FIM Direct Online on harvemmin kauppaa käyville suunnattu selainpohjainen kaupankäyntipalvelu, jonka avulla voi käydä arvopaperikauppaa suoraan FIMin verkkosivuilla. FIM Direct -perheen toiminnallisuudet on suunniteltu tukemaan sekä osakesäästämistä että aktiivista kaupankäyntiä, ja peruspalvelua voi helposti täydentää FIMin tarjoamilla oheispalveluilla. Kehitämme jatkuvasti FIM Direct–palveluita, lisäämme toiminnallisuuksia ja sijoituskohteita”, toteaa Sebastian Wikström, FIMin arvopaperivälityksen johtaja.

FIM tarjoaa sijoittajille markkinoiden tehokkaimmat online-kaupankäyntiyhteydet NASDAQ OMX Pohjoismaisiin pörsseihin (Helsinki, Tukholma, Kööpenhamina). FIM Direct –perheeseen kuuluvat seuraavat palvelut:

• FIM Direct Online tarjoaa selainpohjaisen kaupankäyntiyhteyden lisäksi erilaisia teknisen analyysin työkaluja sekä kotimaisia uutispalveluja kaupankäynnin tueksi. FIM Direct Onlinen käytöstä ei peritä kiinteitä kustannuksia tai erillistä säilytyspalkkiota pohjoismaisista osakkeista.
  • FIM Direct Pro -kaupankäyntipalvelu on jo vuosien ajan ollut markkinoiden kehittyneimpiä työkaluja ammattimaiseen, aktiiviseen online-kaupankäyntiin. FIM Direct Pro -asiakas saa omalle koneelle asennettavan huipputehokkaan kaupankäyntiohjelmiston, joka tarjoaa reaaliaikaisen kaupankäyntiyhteyden lisäksi monipuoliset teknisen analyysin työkalut ja reaaliaikaiset kotimaiset ja kansainväliset uutispalvelut. Käytössä ovat kaikki online-sijoittamisen välineet samalla työpöydällä.

Tarkemmat tiedot omatoimisille sijoittajille suunnatuista välityspalveluistamme löytyvät verkkosivuiltamme. Kaikkiin palveluihin voi tutustua ja ne voi avata osoitteessa www.fim.com.

Helsinki, 19. toukokuuta 2011

Sebastian Wikström, johtaja, arvopaperivälitys, puh. +358 9 6134 6271

Anssi Partanen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh. +358 9 6134 6429

FIM on henkilöstön omistama, suomalainen sijoituspalvelutalo, joka tarjoaa yksilöllisiä ja monipuolisia sijoitus-, säästämis- ja varainhoitopalveluja.

FIM-konserniin kuuluvat emoyhtiö FIM Oyj:n lisäksi tytäryhtiöt FIM Pankki Oy ja FIM Varainhoito Oy. FIM Pankki Oy:llä on luottolaitoksen toimilupa ja oikeus toimia suomalaisena talletuspankkina. FIM Pankki Oy on Suomen talletussuojarahaston jäsen. Helsingissä sijaitsevan päätoimipisteen lisäksi FIMillä on toimipisteet Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Tampereella ja Turussa. Lisäksi FIM toimii Tukholmassa. www.fim.com.