FIM Suomen paras yrittäjille suunnattujen private banking -palvelujen tarjoaja

FIM on valittu Suomen parhaaksi yrittäjille suunnattujen private banking -palvelujen tarjoajaksi. Palkinnon antoi Euromoney-lehti, joka on yksi maailman arvostetuimmista pankki- ja rahoitusalan lehdistä. Euromoney jakaa vuosittain private banking -palkintoja yli 60 maassa.

FIMin yksilöllisten varainhoitopalvelujen saama palkinto on jatkoa FIMin rahastojen ja rahastonhoitajien viime vuosien aikana saamille useille tunnustuksille menestyksestä ja osaamisesta.

”Vuonna 2012 valtaosa FIMin rahastoista ylitti vertailuindeksiensä tuoton. Citywire puolestaan nosti FIMin rahastonhoitajia maailman parhaiden rahastonhoitajien joukkoon. Nyt saatu tunnustus FIMin yksilölliselle varainhoidolle osoittaa, että pitkäjänteinen työmme asiakkaidemme varallisuuden kasvattamiseksi kantaa hedelmää. Yrittäjähenkisenä varainhoitajana tunnemme suomalaiset yrittäjät ja tiedämme mitä he arvostavat: räätälöityä palvelua sekä aktiivista ja tehokasta salkunhoitoa”, sanoo Mikko Mursula, FIM Varainhoito Oy:n toimitusjohtaja.

Lähde: Euromoney Private Banking and Wealth Management Survey 2013, www.euromoney.com

Helsinki, 11.helmikuuta 2013

FIM Varainhoito Oy

Mikko Mursula, toimitusjohtaja, FIM Varainhoito Oy, puh. +358 9 6134 6361
Anssi Partanen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh. +358 9 6134 6429

TIETOA FIMISTÄ
FIM on henkilöstön omistama, suomalainen sijoituspalvelutalo, joka tarjoaa yksilöllisiä ja monipuolisia sijoitus-, säästämis- ja varainhoitopalveluja. FIM-konserniin kuuluvat emoyhtiö FIM Oyj:n lisäksi tytäryhtiöt FIM Pankki Oy ja FIM Varainhoito Oy. Helsingissä sijaitsevan päätoimipisteen lisäksi FIMillä on toimipisteet Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Tampereella ja Turussa. FIM toimii myös Tukholmassa. www.fim.com.