FIM YHTEISTYÖHÖN SIJOITUSLAINOISSA WALLSTREET FINANCIAL SERVICES OY:N KANSSA

FIM GROUP OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 23.3.2007 klo 12.00

FIM YHTEISTYÖHÖN SIJOITUSLAINOISSA WALLSTREET FINANCIAL SERVICES OY:N KANSSA

FIM Group Oyj on allekirjoittanut yhteistyösopimuksen WALLSTREET Financial Services Oy:n kanssa yleisölle tarjottavien sijoituslainojen markkinoimisessa. WALLSTREET Financial Services on sitoutunut sopimuksessa sijoituslainojen markkinointiyhteistyöhön ainoastaan FIMin kanssa.

FIM on toiminut vuodesta 2003 yksinoikeudella Credit Suissen liikkeeseen laskemien yleisölle tarjottavien sijoituslainojen tarjoajana Suomessa. WALLSTREET Financial Servicesin kanssa aloitettavalla yhteistyöllä kehitetään FIMin sijoituslainojen jakeluverkostoa.

WALLSTREET Financial Services Oy on yksityisesti omistettu vaurastumisen ja varautumisen markkinointiyritys, joka tarjoaa asiakkailleen ratkaisuja tulevaisuuden turvaksi kaikilla säästämisen ja sijoittamisen alueilla. Yhtiön toiminta on valtakunnallista. WALLSTREET Financial Services Oy on perustettu perustettu vuonna 2006.

Christer Schoultz
Liiketoimintajohtaja
christer.schoultz@fim.com

FIM on kasvava sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investment banking -palveluja. Maaliskuusta 2007 lähtien FIM toimii osana islantilaista Glitnir -rahoituskonsernia (www.glitnirbank.com). Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa sekä Vaasassa. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2006 oli 82,0 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa oli vuoden 2006 lopussa 284 henkilöä. www.fim.com.