FIMin kuukausitilasto helmikuu 2007

FIM Group Oyj Pörssi-ilmoitus 7.3.2007

FIMin kuukausitilasto helmikuu 2007

FIM Varainhoidon hallinnoitavat varat helmikuun lopussa 2007 olivat 2 990 miljoonaa euroa (3 051 miljoona euroa, 28.2.2006). Hoidettavana olevan varallisuuden määrä aleni kaksi prosenttia viime vuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Rahastopääoma oli 1 880 miljoonaa euroa ja osakerahastojen pääoma 1 299 miljoonaa euroa.

FIM Välityksen markkinaosuus OMX Helsingin Pörssin euromääräisestä vaihdosta oli helmikuussa 3,1 prosenttia (2,8 prosenttia, helmikuu 2006). Markkinaosuus kauppojen lukumäärällä mitattuna oli 3,3 prosenttia (3,3).

Täydellinen tiedote taulukoineen on ladattavissa alla olevasta linkistä.

Risto Perttunen

Timo T. Laitinen, CFO, puh. +358 9 6134 6525

Helsingin Pörssi

FIM on vuonna 1987 perustettu suomalainen sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investment banking-palveluja. Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa sekä Vaasassa. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2006 oli 82,0 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa oli vuoden 2006 lopussa 284 henkilöä. www.fim.com.