FIMin kuukausitilasto lokakuu 2006

FIM Group Oyj Pörssi-ilmoitus 6.11.2006 klo 10.00 Suomen aikaa

FIMin kuukausitilasto lokakuu 2006

FIM Varainhoidon hallinnoitavat varat lokakuun lopussa 2006 olivat 2 755 miljoonaa euroa (2 285 miljoona euroa, 31.10.2005). Hoidettavana olevan varallisuuden määrä kasvoi 21 prosenttia viime vuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. Rahastopääoma oli 1 705 miljoonaa euroa ja osakerahastojen pääoma 1 148 miljoonaa euroa.

FIM Välityksen markkinaosuus OMX Helsingin Pörssin euromääräisestä vaihdosta oli lokakuussa 3,3 prosenttia (3,6 prosenttia, 31.10.2005). Markkinaosuus kauppojen lukumäärällä mitattuna oli 3,7 prosenttia (4,3).

Täydellinen tiedote taulukoineen on ladattavissa alla olevasta linkistä.

Risto Perttunen

Niklas Geust, CFO, puh. +358 9 6134 6210

Helsingin Pörssi

FIM on vuonna 1987 perustettu suomalainen sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investment banking -palveluja. Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa sekä Vaasassa. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2005 oli 63,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa kesäkuun lopussa 2006 oli 270 henkilöä. www.fim.com.