FIMin kuukausitilasto syyskuu 2006

FIM Group Oyj Pörssi-ilmoitus 5.10.2006 klo 10.00 Suomen aikaa FIMin kuukausitilasto syyskuu 2006 FIM syyskuussa FIM Varainhoidon hallinnoitavat varat olivat 2 692 miljoonaa euroa syyskuun lopussa 2006. Nousua edellisvuoden vastaavasta ajankohdasta oli 11 prosenttia. Rahastopääoma oli 1 674 miljoonaa euroa ja osakerahastojen pääoma 1 107 miljoonaa euroa. Rahastopääoma laski hieman syyskuun aikana negatiivisten nettomerkintöjen johdosta. FIM Välityksen markkinaosuus OMX Helsingin euromääräisestä vaihdosta oli syyskuussa 2,8 prosenttia, kun se edellisvuonna vastaavaan aikaan oli 3,0 prosenttia. Markkinaosuus kauppojen lukumäärällä mitattuna oli 3,3 prosenttia (3,5 prosenttia vuoden 2005 syyskuussa). FIM Investment Bankingin sijoituslainamyynti oli vuoden kolmannen neljänneksen aikana 11 miljoonaa euroa. Luku oli edellisvuoden tapaan vuoden ensimmäisiä neljänneksiä alhaisempi lomakauden alhaisesta lukumäärästä liikkeeseenlaskuja johtuen. Täydellinen tiedote taulukoineen on ladattavissa alla olevasta linkistä. FIM Group Oyj Risto Perttunen toimitusjohtaja Lisätietoja: Niklas Geust, CFO, puh. +358 9 6134 6210 Jakelu: Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet Tietoa FIMistä FIM on vuonna 1987 perustettu suomalainen sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investment banking -palveluja. Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa sekä Vaasassa. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2005 oli 63,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa kesäkuun lopussa 2006 oli 270 henkilöä. www.fim.com.