Glitnir Prime -korko nousee 0,25 prosenttiyksikköä 4,50 prosenttiin 1.12.2007 alkaen

Glitnir Prime -viitekorko nousee 1.12.2007 alkaen 0,25 prosenttiyksikköä 4,50 prosenttiin.

Glitnir Pankin Sijoitustileille maksettava talletuskorko sidotaan 1.1.2008 alkaen Glitnir Prime -korkoon siten, että Sijoitustileille maksetaan korkoa Glitnir Prime + 0,50 prosenttiyksikköä. Sijoitustilille maksettava talletuskorko on tällöin 5,00 prosenttia vuoden 2008 alusta lähtien. Talletustarjous on voimassa ainakin 31.3.2008 saakka.

”Asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä Glitnir Pankkiin ja tarjoamiimme sijoitus- ja säästämispalveluihin. Olemme saaneet huomattavan määrän uusia asiakkaita, joiden varallisuutta haluamme kasvattaa jatkossakin", sanoo Teri Heilala, vähittäispankkitoiminnasta vastaava johtaja.

Glitnir Sijoitustilin korko lasketaan päiväsaldolle ja maksetaan kuukausittain. Tilillä ei ole nostorajoituksia, kuluja tai palkkioita. Tarkemmat tiliehdot löytyvät verkkopalvelustamme osoitteesta www.glitnir.fi.

Glitnir Pankki Oy

Teri Heilala
Vähittäispankkitoiminnasta vastaava johtaja, puh. +358 9 6134 6521

Anssi Partanen
Corporate Communication Manager, puh. +358 9 6134 6429, mob. +358 50 5681952, sähköposti: anssi.partanen@glitnir.fi

Tietoa Glitniristä

Glitnir Oyj on osa pohjoismaista Glitnir-konsernia. Glitnir on kasvava pohjoismainen pankki ja rahoituslaitos. Pohjois-Euroopassa Glitnir keskittyy valikoituihin liiketoiminta-alueisiin, mukaan lukien varainhoito-, investment banking-, pankki- ja välityspalveluihin.

Glitnir pitää kotimarkkina-alueenaan Pohjois-Eurooppaa. Glitnirillä on Pohjoismaiden lisäksi toimintaa Britanniassa, Luxemburgissa, Venäjällä, Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Kiinassa. Glitnir on listattu Islannin pörssiin.

Glitnirin Suomen toimintojen Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Glitnirillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa sekä Vaasassa. (www.glitnir.fi)