Glitnir Sijoitustilin korko 4,25% vähintään 30.9.2008 asti

Glitnir Pankki Oy maksaa Sijoitustileille 1.4.2008 alkaen 4,25% p.a. talletuskorkoa eli voimassa olevan Glitnir Prime –koron verran vähintään 30.9.2008 asti. Glitnir Prime –viitekorko on 1.4.2008 alkaen 4,25%.*

”Koroilla on väliä. Glitnir Pankin tarjoamien korkeampien talletuskorkojen mukanaan tuoma korkokilpailu on hyödyttänyt sekä Glitnirin että muiden suomalaisten pankkien asiakkaita. Tarjoamme Sijoitustileille edelleen toimialan korkeimpia talletuskorkoja. Olemme sijoittajan pankki, ja haluamme jatkossakin tarjota uusia sijoitus- ja säästämisvaihtoehtoja ja kasvattaa asiakkaidemme varallisuutta”, vahvistaa Teri Heilala, Glitnir Pankin vähittäispankkitoiminnasta vastaava johtaja.

Glitnirin tuoteperhe kasvaa - Combo Sijoitus yhdistää rahastosijoituksen ja taatun talletustuoton
Korkeakorkoisen Sijoitustilin lisäksi Glitnir tarjoaa asiakkailleen nyt myös määräaikaistalletuksia sekä markkinoiden joustavimman talletustuotteen - Combo Sijoituksen.

Combo Sijoitus on pakettituote, jossa osa pääomasta sijoitetaan FIM Rahastoihin ja osa Glitnir Pankin määräaikaistalletukseen. Combo Sijoituksessa asiakas määrittelee markkinoiden joustavimman korkolaskurin avulla itselleen sopivimman sijoitushajautuksen. Rahastoista perittäviä palkkioita käytetään asiakkaan hyväksi kohottaen määräaikaistalletukselle maksettavaa korkoa.

”Combo Sijoitus on täysin uusi ja vaivaton tapa hajauttaa sijoituksia rahastojen ja talletusten kesken. Combo Sijoitus sopii sijoittajalle, joka tavoittelee taattua tuottoa, mutta jota kiinnostaa myös rahastosijoittaminen. Tarjoamme asiakkaillemme aidon mahdollisuuden vaikuttaa sijoitusvalintoihinsa ja määräaikaistalletuksen korkoon”, sanoo Teri Heilala.

Lisätietoa Combo Sijoituksesta, määräaikaistalletuksesta sekä Sijoitustilistä löytyy verkkopalvelustamme osoitteesta www.glitnir.fi sekä www.moneypulator.fi.

Glitnir Pankki Oy

*Glitnir Sijoitustilin korko on sidottu Glitnir Prime –korkoon. Sijoitustilin korko muuttuu, mikäli Glitnir Prime –korko muuttuu. Glitnir Sijoitustilin korko lasketaan päiväsaldolle ja maksetaan kuukausittain. Tilillä ei ole nostorajoituksia, kuluja tai palkkioita. Miljoonan euron ylittävälle asiakaskohtaiselle talletuksen osalle maksetaan korkoa Glitnir Prime miinus 0,25 %. Tiliehdot sekä korkoon liittyvät rajoitukset luettavissa verkkopalvelustamme www.glitnir.fi

Teri Heilala
Vähittäispankkitoiminnasta vastaava johtaja, puh. +358 9 6134 6521
Anssi Partanen
Corporate Communication Manager, puh. +358 9 6134 6429, mob. +358 50 5681952, sähköposti: anssi.partanen@glitnir.fi

Tietoa Glitniristä
Glitnir Oyj on Glitnir banki h.f:n kokonaan omistama tytäryhtiö. Glitnir Suomi -konserniin kuuluvalla Glitnir Pankki Oy:llä on luottolaitoksen toimilupa ja oikeus toimia suomalaisena talletuspankkina. Glitnir Pankki Oy on Suomen talletussuojarahaston jäsen.
Glitnirin Suomen toimintojen Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi Glitnirillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa sekä Vaasassa. (www.glitnir.fi)