FIM Group Oyj LEHDISTÖTIEDOTE 28.8.2006 klo 10.00 Suomen aikaa KURT LUNDMARK NIMITETTY FIM CORPORATE FINANCE OY:N TOIMITUSJOHTAJAKSI JA FIM GROUP OYJ:N JOHTORYHMÄN JÄSENEKSI FIM Group Oyj:n hallitus on nimittänyt Kurt Lundmarkin (45 v.) FIM Corporate Finance Oy:n toimitusjohtajaksi ja FIM Group Oyj:n johtoryhmän jäseneksi 1.9.2006 alkaen. FIM Group hakee nimityksellä vahvistusta investointipankkipalveluiden kehittämiselle erityisesti Suomessa toimiville yrityksille. Kurt Lundmarkin tehtävänä on aluksi yhdessä FIMin muun johdon kanssa selvittää, miten FIM Group voi merkittävästi vahvistaa asemaansa yritysjärjestely- ja pääomamarkkinoilla Suomessa. Päätoimensa ohella Kurt Lundmark osallistuu FIM Group Oyj:n muun toiminnan kehittämiseen johtoryhmän jäsenenä. Kurt Lundmarkilla on yli 20 vuoden kokemus investointipankki- ja rahoitusalalta. Hän on toiminut toimitusjohtajana ja perustajaosakkaana sekä Mandatumissa että HLP Corporate Finance –yhtiössä. Mandatumiin hän siirtyi Suomen Yhdyspankista. Koulutukseltaan hän on kauppatieteiden maisteri Helsingin ruotsinkielisestä kauppakorkeakoulusta. "Olemme erittäin tyytyväisiä, että Kurt Lundmark liittyy joukkoomme. Hänen pitkäaikainen kokemuksensa investointipankkitoiminnan alalta vahvistaa entisestään osaamistamme ja parantaa merkittävästi edellytyksiämme tarjota tulevaisuudessa kilpailukykyisiä corporate finance –palveluita", toteaa FIM Groupin toimitusjohtaja Risto Perttunen. "Kotimaisessa investointipankkikentässä viime vuosina tapahtuneet rakenteelliset muutokset ja FIM-konsernin halu vahvistaa asemaansa yritysjärjestelyissä ja pääomamarkkinatransaktioissa luovat hyvät edellytykset rakentaa FIM-brändin puitteissa kilpailukykyinen täyden palvelun corporate finance –toiminto", toteaa Kurt Lundmark. Lisätietoja: FIM Group Oyj Risto Perttunen toimitusjohtaja +358 (0)9 613 46 303 +358 (0)400 605 632 risto.perttunen@fim.com Kurt Lundmark +358 (0) 44 3377 672 Jakelu: Keskeiset tiedotusvälineet Tietoa FIMistä FIM on vuonna 1987 perustettu suomalainen sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investointipankki-palveluja. Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Tampereella, Turussa, Vaasassa sekä syyskuusta 2006 alkaen Riihimäellä. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2005 oli noin 63,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa on noin 260 henkilöä. www.fim.com.