Teri Heilala nimitetty FIMin vähittäispankkitoiminnoista vastaavaksi johtajaksi

FIM Group Oyj Lehdistötiedote 23.8.2007

Teri Heilala nimitetty FIMin vähittäispankkitoiminnoista vastaavaksi johtajaksi

Teri Heilala, KTM, CEFA on nimitetty elokuusta 2007 alkaen FIM Group Oyj:n vähittäispankkitoiminnoista vastaavaksi johtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi.

Teri Heilala on työskennellyt FIMissä pankkitoiminnan kehitystehtävissä toukokuusta 2007 alkaen. Teri Heilala siirtyi tehtävään eQ Pankin vähittäispankkitoiminnan johtajan tehtävästä ja on aiemmin toiminut useissa pankkitoiminnan johto- ja päällikkötason tehtävissä. Teri Heilala raportoi konsernin toimitusjohtajalle Pekka Väisäselle.

"Teri tulee vastaamaan vähittäispankkitoiminnan käynnistämisestä ja kehittämisestä Suomessa. Päätoimensa ohella Teri osallistuu FIMin muun toiminnan kehittämiseen johtoryhmän jäsenenä. Terin pitkäaikainen kokemus vähittäispankkitoiminnasta vahvistaa entisestään osaamistamme ja auttaa laajentamaan tarjoamiamme palveluita", sanoo Pekka Väisänen, FIMin toimitusjohtaja.

Lisätiedot:

Pekka Väisänen
toimitusjohtaja, puh. (09) 6134 6343

Teri Heilala
vähittäispankkitoiminnasta vastaava johtaja, puh. (09) 6134 6521

Anssi Partanen,
Corporate Communication Manager
puh. (09) 6134 6429

FIM on kasvava sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investment banking -palveluja. Maaliskuusta 2007 lähtien FIM on toiminut osana pohjoismaista Glitnir-rahoituskonsernia (www.glitnirbank.com). Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa sekä Vaasassa. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2006 oli 82,0 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa oli vuoden 2006 lopussa 284 henkilöä. www.fim.com ja www.glitnir.fi

Glitnir on johtava pohjoismainen pankki ja rahoituslaitos. Pohjois-Euroopassa Glitnir keskittyy valikoituihin liiketoiminta-alueisiin, mukaan lukien varainhoito-, investment banking-, yrityspankki- ja välityspalveluihin. www.glitnirbank.com