Tyster nimitetty FIM Groupin johtoryhmään, Päiväniemi sijoittajasuhdepäälliköksi

FIM Group Oyj - Lehdistötiedote 13.10.2006 klo 10.15 Suomen aikaa

FIM Group Oyj:n lakiasioista ja compliance asioista vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on 1.10.2006 alkaen nimitetty OTK Mari Tyster. Mari Tyster on toiminut FIMissä vuodesta 2002 mm. sisäisenä tarkastajana ja compliance officerina. Aikaisemmin hän toimi Conventum-konsernissa lakimiestehtävissä. Mari Tyster raportoi tehtävässään FIM Groupin toimitusjohtaja Risto Perttuselle.

FIM Group Oyj:n sijoittajasuhdepäälliköksi on nimitetty MMM Sanna Päiväniemi. Hän siirtyy FIM konserniin Rautaruukista, jossa hän on hoitanut vastaavaa tehtävää vuodesta 2004. Ennen Rautaruukkia hän toimi sijoitusanalyytikkona Opstock Pankkiiriliikkeessä. Sanna Päiväniemi aloittaa yhtiön palveluksessa 23.10.2006 ja raportoi FIM konsernin CFO Niklas Geustille.

Risto Perttunen

Risto Perttunen
puh: +358 (0)9 6134 6303
gsm: +358 (0)400 605 632
sähköposti: risto.perttunen@fim.com

Tietoa FIMistä
FIM on vuonna 1987 perustettu suomalainen sijoituspalvelukonserni, joka tarjoaa
yksityishenkilöille ja yhteisöille varainhoito-, välitys- ja investment banking -palveluja. Helsingissä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi FIMillä on paikalliskonttorit Espoossa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Riihimäellä, Tampereella, Turussa, sekä Vaasassa. FIM toimii myös Tukholmassa ja Moskovassa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2005 oli 63,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 19,1 miljoonaa euroa. FIMin palveluksessa oli 270 henkilöä kesäkuun lopussa 2006. www.fim.com.