Helsinki-Vantaalta entistä paremmat yhteydet Barcelonaan

Finavian ylläpitämä Helsinki-Vantaan lentoasema toivottaa Vuelingin tervetulleeksi Suomeen. Espanjalainen lentoyhtiö Vueling aloittaa lennot Barcelonaan perjantaina 17. toukokuuta.

Barcelonan-lentojen valikoima kasvaa, kun Vueling aloittaa lennot Helsinki-Vantaalta toukokuussa. Vueling liikennöi reittiä kolmesti viikossa Airbus 320-koneella. Barcelonaan lentävät Vuelingin lisäksi Finnair kesäkuukausina kahdesti päivässä ja Norwegian kuudesti viikossa.

Helsingin reitin lisäksi Vueling lanseeraa kesän aikana 27 uutta reittiä Barcelonasta.

Suomesta lentää vuosittain noin 580 000 matkustajaa Espanjaan. Viime vuonna Barcelonaan lensi Suomesta yli 80 000 matkustajaa. Sujuvat yhteydet ovat varmasti niin lomalaisten, kaupunkimatkailijoiden kuin liikematkailijoidenkin mieleen.

Aikatauluja ja lentoyhteyksiä voit hakea hakupalvelustamme.

Finavia tarjoaa ja kehittää lentoasema- ja lennonvarmistuspalveluja, joiden kulmakivinä ovat turvallisuus, asiakaslähtöisyys ja kustannustehokkuus. Finavian kattava 25 lentoaseman verkosto mahdollistaa kansainväliset yhteydet Suomesta maailmalle − ja maailmalta eri puolille Suomea. Helsinki-Vantaan lentoasema on Pohjois-Euroopan johtava vaihtoasema Aasian liikenteessä. Vuoden 2012 liikevaihto oli 359 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 2800.

Finavian Media Desk p. 020 708 2002

www.facebook.com/lentoasema