Mediakutsu: Jamie’s Deli ja Moomin Coffee avajaiset Helsinki-Vantaan uudessa länsisiivessä 13.5.2019

Jamie’s Deli ja Moomin Coffee tarjoavat matkustajille uusia ravintolaelämyksiä Helsinki-Vantaalla - toivotamme median edustajat tervetulleeksi avajaisiin 13.5.

Helsinki-Vantaan länsisiiven avautuessa monipuolistuu myös lentoaseman ravintolamaailma. Maanantaina 13.5. avataan ensimmäisenä Suomessa huippukokki Jamie Oliverin luoma ravintolakonsepti Jamie’s Deli ja ensimmäisenä maailmassa lentoaseman muumikahvilana Moomin Coffee.

Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleita tutustumaan uusiin ravintoloihin ja tarjottaviin sekä lentoaseman uuteen länsisiipeen maanantaina 13.5. Avajaisiin ja länsisiipeen siirrytään lentoaseman turvatarkastuksen läpi, joten huomioithan turvatarkastuksen rajoitteet saapuessasi. Kokoontuminen on klo 12.40 T2 WHS Smith kioskin edessä, josta siirrymme yhdessä länsisiipeen. Itse ravintoloiden avajaiset alkavat n. klo 13.

Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan tilaisuuteen viimeistään torstaina 9.5. klo 14 mennessä Finavian Media Deskiin osoitteeseen comms@finavia.fi.

Lentoasemalle pääsee helpoiten junalla tai bussilla, lähin pysäköintitalo on P3 ja P5. Lentoasemalla on meneillään mittavat rakennustyöt, jolloin siirtymisiin kannattaa varata aikaa. Mikäli teillä on mitä tahansa kysyttävää, voitte kääntyä Finavian Media Deskin puoleen puh. 020 708 2002 tai sähköpostitse comms@finavia.fi

Lämpimästi tervetuloa Helsinki-Vantaalle!

Maija Ilvonen,

Viestintäpäällikkö,

Lisätietoja uusista ravintoloista:

Jamie’s Deli on maailmankuulun kokin Jamie Oliverin ravintola nykypäivän nopeatempoiseen elämänmenoon. Brändi on tunnettu tuoreesta, vastuullisesti tuotetusta ja terveellistä ruoastaan. Delissä on tarjolla on lämmintä aamupalaa, paikanpäällä valmistettuja voileipiä, artesaanipizzaa, tuoreita salaatteja, naposteltavaa ja paljon muuta. Annosten ja tarjottavien ainesosat ovat Jamien ja hänen tiiminsä valitsemia, aina tuoreita, kaudenmukaisia sekä mahdollisimman lähellä tuotettuja.

Moomin Coffee on nimensä mukaisesti pala rakastettua Muumimaailmaa Helsinki-Vantaalla. Moomin Coffeessa on tarjolla erilaisia hauskoja eväsleipiä, Muumimamman ihania pannukakkuja sekä toinen toistaan suloisempia jäätelöannoksia. Moomin Coffeen sisustus on kirkas, värikäs ja suunniteltu erityisesti lapsiperheitä ja muumifaneja ajatellen.

Jamie’s Deli ja Moomin Coffee ovat SSP Finland Oy:n operoimia ravintoloita.

Finavia on lentoasemayhtiö, jonka tavoitteena on tehdä matkustamisesta sujuvaa ja mutkatonta. Mahdollistamme suomalaisille Pohjois-Euroopan parhaat yhteydet maailmalle sekä edistämme Suomen saavutettavuutta houkuttelevana matkakohteena. Lentokenttäverkostoomme kuluu 21 lentoasemaa eri puolilla Suomea. Helsinki-Vantaa on Pohjois-Euroopan johtava kauko- ja vaihtoliikenteen lentokenttä. Lapin lentoasemat ovat osaltaan mahdollistaneet Suomen matkailun ja turismin kehityksen ja nousun maailman maineeseen. Toimintamme kulmakiviä ovat vastuullisuus, turvallisuus, asiakaskokemus ja uudistuminen. Vuoden 2018 liikevaihto oli 377 miljoonaa euroa ja konsernin henkilöstömäärä 2 850.