Elefantti marssii uudessa värissä ystävänpäivänä

Yllätä ystävä iloisesti 14.2. pehmeällä lahjalla. Alle on koottu Finlaysonin parhaimmat ystävänpäivälahjavinkit, joiden joukosta löytyy sopiva vaihtoehto jokaiselle ystävälle. Elefanttimarssi saa jatkoa, sillä hurmaava Elefantti-kuosi saa ystävänpäiväksi uuden vihreän värin.

Lahjavinkki: Vihreä Elefantti hurmaa ystävän

Finlaysonin Elefantti marssii ystävänpäivänä uudessa värissä. Raikas vihreä-valkoinen Elefantti voitti kuluttajaäänestyksen, joka järjestettiin Finlaysonin Facebook-sivuilla viime syksynä. Vihreä Elefantti keräsi 42 prosenttia annetuista äänistä ja koristaa nyt uutuuspussilakanoita.

Uusi Elefantti saapuu Finlaysonin myymälöiden ja verkkokaupan valikoimaan viikolla 6 ja on saatavilla vain rajoitetun ajan. Vihreät Elefantti-pussilakanat ovat mainio valinta ystävänpäivälahjaksi. Pussilakanasetin mukana saa toisen ylimääräisen tyynyliinan, jonka voi antaa vaikka ystävälle.

Laina Koskelan Finlaysonille jo vuonna 1969 suunnittelema Elefantti on saavuttanut huikean suosion. Kevään toinen odotettu uutuusväri on mustavalkoinen.

Lahjavinkki: Pikkutavarat järjestykseen Coronna-tuotteilla

Finlaysonin valikoima kasvaa täysin uudenlaisella pientuotteiden kokonaisuudella. Kokonaisuuteen kuuluu arjen pikkutavaroille suunniteltuja tuotteita, muun muassa kangaskori, puhelinsuoja, penaali ja meikkipussi.

Ilahduta ystävää esimerkiksi pienellä kernikankaisella Coronna-kolikkokukkarolla tai Coronna-kangaskorilla, joka pitää kylpyhuoneen tavarat siistissä järjestyksessä. Klassikkokuosi Coronna miellyttää ajattoman designin ystävää.

Lahjavinkki: Halimuumi sulattaa sydämen

Finlaysonin Muumi-tuotteet ovat suosittuja vuodesta toiseen. Ystävänpäivälahjaksi sopii erityisesti ihana Halimuumi-tyynyliina, joka lämmittää ystävän mieltä. Se sopii hyvin lähetettäväksi myös ulkomailla asuvalle ystävälle.

Lahjavinkki: Klassiset satiinit

Ylellisistä unista pitävälle ystävälle hyvä lahjavalinta on Finlaysonin satiinipussilakanat. Tutut kuosit Uskolliset ja Lilja ovat saaneet uudet hempeät väritykset.

Lahjavinkki: Pehmeyttä kylpyhuoneeseen

Ystävän pehmoiseen pakettiin voi kääriä myös silkkiset Silmu-froteepyyhkeet. Ylellisen pehmeän tuntuiset Silmu-pyyhkeet valmistetaan pehmeästä puuvillasta ja nopeasti uusiutuvasta soijasta. Silmu-käsi- tai -kylpypyyhkeistä ilahtuu erityisesti spa-tunnelmasta pitävä ystävä!

Tiedotteessa mainittuja ystävänpäivälahjaksi sopivia tuotteita on saatavilla Finlaysonin myymälöistä, verkkokaupasta ja hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan. Vihreät Elefantti-pussilakanat tulevat myyntiin viikolla 6 ja ovat saatavilla rajoitetun ajan vain Finlaysonin omista myymälöistä ja verkkokaupasta.

Johanna Widomski, markkinointipäällikkö (Verkko & PR), Finlayson Oy
p. 020 721 3581 tai sähköposti johanna.widomski@finlayson.fi