Finlaysonilta kaksi uutta pyyhesarjaa

Finlaysonin kevät-kesä 2016 -mallistossa nähdään kaksi uutta pyyhesarjaa: Reilun kaupan luomupuuvillasta valmistetut Reilu- ja Reiluraita sekä rouhea Reno, joka on kunnianosoitus farkuille.

Reilu & Reiluraita ovat aidosti reiluja

Finlayson on valmistanut Reilun kaupan puuvillasta valmistettuja pyyhkeitä vuodesta 2007 lähtien. Kevät-kesä 2016 -mallistoon pyyhkeet uudistuvat. Uudet Reilu- ja Reiluraita-pyyhkeet on valmistettu sadevedellä kastellusta, käsin poimitusta luonnonmukaisesti viljellystä puuvillasta. Reilu- ja Reiluraita-pyyhkeiden puuvilla tulee Burkina Fasosta ja ne valmistetaan Belgiassa. Reilun kaupan puuvillan viljelijät saavat työstään oikeudenmukaisen korvauksen, ja he noudattavat viljelyssä tiukkoja ympäristökriteerejä.

Uutta sarjassa ovat myös reilusti raidoitetut pyyhkeet, jotka toistavat yksiväristen Reilu-pyyhkeiden kolmiulotteista pintakuviota. Jokaiselle Reiluraita-pyyhkeelle löytyy yhteensopiva pari Reilu-pyyhkeistä.

Yksiväriset Reilu-pyyhkeet ja raidalliset Reiluraita-pyyhkeet on saatavilla käsi- ja kylpypyyhkeenä (50x70 cm ja 70x150 cm). Kevään ja kesän mallistossa niiden värit ovat: valkoinen, lime, turkoosi, pinkki, sitruuna, sinivihreä, sininen, fuksia ja harmaa.

Reno-pyyhkeet sujahtavat mutkattomasti arkeen

Arjessa, ennen kaikkea hyvässä arjessa, on ihan omat juttunsa. Usein hyvään arkeen liittyvät asiat ovat käytännöllisiä, kestäviä ja mutkattomalla tavalla kauniita. Farkut ovat hyvä esimerkki tästä. Ne ovat säilyttäneet asemansa vuosikymmenestä toiseen arkea ilostuttavana ja helpottavana uniformuna ikään, sukupuoleen tai säätyyn katsomatta. Reno-sarjan pyyhkeet ovat kunnianosoitus farkuille. Ja niiden tehtäväkin on sama: olla osa laadukasta, toimivaa ja kaunista arkea.

Uudet Reno-pyyhkeet on valmistettu 100 % kivipestystä puuvillasta ja ne on saatavilla neljässä eri värissä käsi- ja kylpypyyhkeenä (50x70 cm ja 70x140 cm): indigonsininen, roosa, graniitinharmaa ja hiilenharmaa. Reno-pyyhkeet valmistetaan Turkissa.

Uudet Reilu- ja Reiluraita- sekä Reno-pyyhkeet on saatavilla tammikuusta alkaen Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä sekä Finlayson-jälleenmyyjiltä.

Petri Pesonen, luova johtaja, Finlayson Oy

p. 0400 603 306 tai sähköposti petri.pesonen@finlayson.fi

www.ilovefinlayson.fi

Instagram: finlayson_official