Finlaysonilta käytännöllisiä isänpäivälahjoja jokaiselle isälle

Isänpäivänä, marraskuun toisena sunnuntaina, isää ja isoisää voi ilahduttaa yhdessäolon lisäksi pehmeällä paketilla. Finlaysonin valikoimasta löytyy sopivia lahjaideoita kaikenikäisille isille. Valitse lahja vaikka isän rakkaan harrastuksen mukaan.

Viihtyykö isä keittiössä? Finlaysonin tyylikäs, klassikkokuosinen Coronna-kokoessu on varma valinta. Hyvin suojaava Coronna-essu on saatavilla sekä mustavalkoisena että nutrianvärisenä. Essun kaveriksi sopivat mainiosti Coronna-patakinnas ja -patalaput.

Matkustaako isä paljon työ- tai vapaa-ajalla? Hammasharja ja muut hygieniatuotteet kulkevat käytännöllisesti ja tyylikkäästi matkalla mukana Finlaysonin Coronna-toilettilaukussa. Samaan pakettiin sopivat myös upeat Coronna-pyyhkeet.

Liikkuuko isä luonnossa? Luonnossa viihtyvälle ja erähenkiselle isälle mieluisia lahjoja ovat hirviaiheiset Tapio-pyyhkeet. Nämä ikisuosikit on saatavilla käsi- ja kylpypyyhkeinä.

Pitääkö isä saunomisesta kotona tai mökillä? Täydellisen kylpyhetken täydentävät pehmeät kylpytossut ja muhkea kylpytakki, jotka on ihana pukea päälle saunan jälkeen. Saunomisesta nauttiva isä ilahtuu Finlaysonin tossuista ja kylpytakista, jotka ovat saatavilla sekä valkoisena että harmaana kahdessa eri koossa.

Onko isä leikkimielinen tai vannoutunut scifi-fani? Sarjakuvista ja supersankareista pitävä isä innostuu Finlaysonin hauskasta uutuuskuosista, Avaruus-Aapasta. Tämä avaruuden uusi supersankari seikkailee upeissa, hopeanhohtoisissa Avaruus-Aappa-pussilakanoissa ja -pyyhkeissä.

Tykkääkö isä nukkumisesta ja hyvistä unista? Kun isä tykkää nukkua pitkään ja arvostaa hyviä yöunia, on varma lahjavalinta laadukkaat vuodevaatteet. Familonin Ultra Outlast -peite ja -tyyny luovat edellytykset raikkaisiin uniin. Tuotteiden Outlast®-erikoiskangas säätelee kehon lämpötilaa, näin olo on tasaisen lämmin koko yön.

Tiedotteessa mainittuja, isänpäivälahjaksi sopivia tuotteita on saatavilla Finlaysonin myymälöistä ja Finlayson-verkkokaupasta sekä hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan.

Mailis Linnola, tuotesuunnittelujohtaja, Finlayson Oy

Johanna Widomski, markkinointipäällikkö (Verkko & PR), Finlayson Oy