Finlaysonin designosasto Habitaressa kutsuu inspiroitumaan valokuvauksen maailmasta

Finlayson osallistuu syksyn Habitare-messuille kolmella osastolla. Elämyksellinen designosasto (7d41) mukailee Finlaysonin syksyn tekstiilimalliston Albumi-teemaa. Kuoseista esittäytyvät Luontokuva-sesongin Foto, Kartalla ja Keisari. Designosastoa vastapäätä voi tehdä messuostoksia Finlaysonin herkullisessa shop-in-shop-myymälässä.

Finlayson on näyttävästi esillä Habitare-messuilla 12.16.9. yhteensä kolmella osastolla. Valokuvauksesta ja Finlaysonin syksyn kuoseista inspiraationsa saaneen designosaston (7d41) lisäksi Finlayson esittelee täysin uudenlaista esillepanokonseptiaan herkullisessa shop-in-shop-myymälässä (6d51). Kuluttajaosastojen lisäksi messuilla esittäytyy Finlayson Projektimyynnin ammattiosasto (7c39), jossa voi tutustua ylellisen hotellimajoituksen maailmaan ja uuteen Finlayson Pro -verhoilukangasmallistoon.

Kaikki Finlaysonin osastot sijaitsevat lähekkäin toisiaan halleissa 6 ja 7. Designosastolla esittäytyvät Albumi-teeman kuosit Foto (design Khanittha Nualtaranee) ja Kartalla (design Lotta Mäkinen) sekä keväällä lanseerattu Keisari (design Sami Vulli).

Finlaysonin shop-in-shop-myymälä sijaitsee designosastoa vastapäätä. Myymälästä voi hankkia muun muassa Finlaysonin syksyn tekstiilimalliston uutuustuotteita sekä Finlaysonin uuden, luontoystävällisen pyyhemalliston tuotteita.

Biohajoavat Polku-pyyhkeet vastaavat messujen teemaan

Tänä vuonna Habitaren Ahead!-designalueen pääteemana on vastuullisuus. Finlayson vastaa vastuullisuusteemaan tuomalla Habitareen alkuvuodesta lanseeraamansa luontoystävällisen pyyhemalliston. Sekä designosastolla että shop-in-shop-myymälässä ovat esillä Finlaysonin täysin biohajoavat Polku-pyyhkeet.

Cradle to Cradle -sertifioidut Polku-pyyhkeet ovat ripustuslenkkiä myöten valmistettu 100 prosenttisesti biohajoavasta puuvillasta, ja niiden hiilijalanjälki on ennätyksellisen pieni.

Tervetuloa Habitare-messuille Finlaysonin osastoille ja shop-in-shop-myymälään! Designosastolla Finlaysonin F-klubiin liittyvät jäsenet saavat mukaansa pehmeän lahjan.

Mailis Linnola, tuotesuunnittelujohtaja, Finlayson Oy

Johanna Widomski, markkinointipäällikkö (Verkko & PR), Finlayson Oy

p. 020 721 3581 tai sähköposti johanna.widomski@finlayson.fi

Kuva-, kuvauslaina- ja haastattelupyynnöt: