• Finlayson/

Finlaysonin joululahjavinkit: Valitse pakettiin tänä vuonna trendikkäitä eläinkuoseja ja hurmaavia satiinilakanoita

Mitä lahjaksi tänä jouluna ystävälle, kummilapselle, veljelle tai äidille? Laadukkaat tekstiililahjat ovat aina varma valinta! Pehmeän paketin sisältö valitaan lahjansaajan mieltymysten mukaan. Tänä jouluna paketeista paljastuu muun muassa hauskoja tee-se-itse-lahjoja, trendikkäitä eläinkuoseja sekä ylellisiä satiineja. Alle on listattu joululahjavinkkejä Finlaysonin mallistosta.

1) DIY: Fiilistellen-tyynyliinat ja tekstiilitussi

Aattoillan hitti on tänä vuonna tyynyliina, jonka saa värittää itse. Susanna Sivosen suunnittelemat hauskat Fiilistellen-tyynyliinat myydään kahden kappaleen DIY-settinä, jonka mukana tulee punainen tekstiilitussi. Lahjaa voi täydentää ostamalla mukaan erivärisiä tekstiilitusseja. Kun tyynyliinaa väritetään, kannattaa alle laittaa suojapaperi, sillä väri voi tulla läpi kankaasta. Värityksen jälkeen tyynyliina kannattaa silittää, jotta väri pysyy paremmin. Tyynyliinojen väritys on mainio ohjelmanumero aattoillaksi niin lapsille kuin aikuisillekin!

2) Hurmaavat Elefantit – nyt myös pyyhkeissä!

Laina Koskelan vuonna 1969 suunnittelema Elefantti on marssinut suomalaisten sydämeen ja on oiva valinta joululahjapakettiin. Elefantti ilahduttaa nyt myös pyyhkeissä, jotka ovat helppo valinta pukinkonttiin. Ihanan pehmeä Elefantti-velourpyyhe on saatavilla sekä kylpy- että käsipyyhkeenä, harmaana ja punaisena.

Punavalkoinen Elefantti on joulun toivelahjalistalla myös tänä vuonna. Kummilapsen pakettiin mainio valinta on Elefantti-essu. Essu on saatavilla kahdessa koossa lasten Elefantti-kerniessuna (57x50 cm) ja Elefantti-kerniruokalappuna (25x31 cm), joka suojaa hyvin perheen pienimpiä herkkusuita.

Ilahduttaisiko hieman isompaa fanttifania pehmeä Elefantti-koristetyynynpäällinen? Värivaihtoehtoina ovat joulun raikas punavalkoinen, tyylikäs mustavalkoinen tai syksyn uutuus, hillitty harmaa.

3) Trendikkäät Pesue-tekstiilit

Kuinka monta pesukarhua voit nähdä yhdellä vilkaisulla? Sami Vullin suunnittelema Pesue on tämän syksyn suloisin kuosi! Trendikäs eläinkuosi sopii erityisesti nuorison joululahjapakettiin, mutta myös kaikille pesukarhujen ja veikeiden kuosien ystäville. Pesue-kuosista on saatavilla käteviä, lahjaksi sopivia pientuotteita, kuten kangaskori, patakinnas, patalaput ja toilettilaukku, jotka on helppo postittaa lahjaksi myös kauempana asuvalle ystävälle.

Sympaattiset pesukarhut kurkkivat myös kylpypyyhkeissä ja käsipyyhkeissä. Froteiden värivaihtoehdot ovat harmaa ja sinen. Laadukkaasta, 100 prosenttisesta puuvillasta valmistetut Pesue-froteet ovat helppohoitoisia, turvallisia ja kestäviä.

4) Ylelliset satiinipussilakanat: Kuura, Valmu ja Nemo

Mikäli lahjansaaja arvostaa klassista tyyliä ja ylellisiä materiaaleja, valitse pakettiin kauniit ja ajattomat satiinipussilakanat. Finlaysonin korkealaatuisesta puuvillasatiinista valmistetut satiinipussilakanat tuovat vuoteeseen ylellisyyttä. Himmeästi kiiltävä, sileä ja tiivis satiinikangas tuntuu ihoa vasten miellyttävän pehmeältä.

Satiinipussilakanoissa on kolme uutta, hurmaavaa kuosia. Sami Vullin suunnitteleman Nemo-kuosin yksinkertainen ja aaltomainen kuvio ihastuttaa modernia sisustajaa. Nemo-satiinipussilakanoissa on toisella puolella trendikäs liukuvärjäys. Toiselta puolelta pussilakana on kokonaan valkoinen.

Minttu Wikbergin suunnittelema tuttu Valmu-kuosi saa joulun alla uuden, upean burgundin värityksen. Valmu-satiinipussilakanoiden suuret kukkakuviot tuovat makuuhuoneeseen rauhallisen tunnelman.

Minttu Wikbergin käsialaa ovat myös upeat, uudet Kuura-satiinipussilakanat, jotka ovat varma valinta klassisten satiinien ystävälle. Kuura-satiinit ovat saatavana dramaattisena mustavalkoisena sekä hillityn tyylikkäänä valko-kultaisena.

Tiedotteessa esiteltyjä Finlaysonin tuotteita on saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä sekä valikoidusti jälleenmyyjien valikoimista kautta maan.

Susanna Riipinen, markkinointipäällikkö, Finlayson Oy

p. 020 7213 581 tai sähköposti susanna.riipinen@finlayson.fi

finlayson@manifesto.fi

Tiedotteeseen liittyvät kuvat ovat ladattavissa osoitteesta: